PsY Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 help ik zit vast( ALWEER) er zijn die 3 ik krijg bijna nooit de heli neer en als het lukt dan ontsnapt de hummer ( patriot) ik had ze eens de limo en de heli maar de patriot reed weg en ik achtervolgen met een ****manana die gast stapte uit de patriot en loopte naar het gebouw ik had hem in vizier maar onsnapte met de helft van zijn leven.. AARRGH Reageren
VforV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Schiet eerst de limousine kapot met je Rocket Launcher, de limo passeert langs de auto-parkeergarage. Daarna wacht je eventjes tot de gele bulletproof Patriot aankomt uit het straatje dat leidt naar Asuka's flat. Schiet ook deze kapot met de Rocket Launcher. Nu moet je nog de helikopter neerhalen met de Rocket Launcher. Rij vliegensvlug naar dat LCFR gebouw, aan de kant van het water op die straat met dubbele rijstroken, wacht tot je de heli ziet, richt de Rocket Launcher iets voor de heli en vuur! Misschien kan de beschrijving WikiGTA je helpen . Lukt het je echt niet, dan kan je de missie altijd door iemand anders laten voltooien in het Savegame Aanvraag Topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.