cekeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt maar hoe doe je dat? Reageren
Donwell Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt maar hoe doe je dat? Dit doe je zo: Maak allereerst een DFF en TXD van je model, dit kun je doen met Kams 3dsmax scripts, en de TXD met TXDWorkshop (wees wel ingelogd!) Open gta3.img met IMGtool(je moet wel ingelogd zijn als je hem wilt downloaden!) Zoek de bestanden: basebat.txd en basebat.dff (weet niet precies of het de juiste bestanden zijn) Export en delete deze bestanden Druk op CTRL+A, nu kun je jouw bestanden toevoegen, zorg er wel voor dat ze dezelfde naam hebben, genaamd basebat, anders zul je geen knuppel meer vinden! Dit was het wel, en anders kun je altijd voor vragen vragen! Bewerkt: 23 augustus 2006 door Donwell Reageren
cekeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt maar hoe doe je dat? Dit doe je zo: Maak allereerst een DFF en TXD van je model, dit kun je doen met Kams 3dsmax scripts, en de TXD met TXDWorkshop (wees wel ingelogd!) Open gta3.img met IMGtool(je moet wel ingelogd zijn als je hem wilt downloaden!) Zoek de bestanden: basebat.txd en basebat.dff (weet niet precies of het de juiste bestanden zijn) Export en delete deze bestanden Druk op CTRL+A, nu kun je jouw bestanden toevoegen, zorg er wel voor dat ze dezelfde naam hebben, genaamd basebat, anders zul je geen knuppel meer vinden! Dit was het wel, en anders kun je altijd voor vragen vragen! bedankt ga het proberen Reageren
cekeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Heb je voor de dff soms ook nog een ander programa want dit is nogal ingewikkeld Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Heb je voor de dff soms ook nog een ander programa want dit is nogal ingewikkeld wat bedoel je eigenlijk precies ? als ik mag vragen er is maar een programma en dat is de dff. heb je hem wel als dff opgeslagen in 3ds max anders heb je geen dff Reageren
cekeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Heb je voor de dff soms ook nog een ander programa want dit is nogal ingewikkeld wat bedoel je eigenlijk precies ? als ik mag vragen er is maar een programma en dat is de dff. heb je hem wel als dff opgeslagen in 3ds max anders heb je geen dff ik bedoel een ander programa met de zelfde functie als die kams dinges of zoits en moet je het als dff opslagen in 3ds max Reageren
Donwell Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Inderdaad, je moet hem opslaan als DFF in 3dsmax. Dit doe je als volgt: Installeer de scripts in je 3dsmax map Open 3dsmax, en open je model Ga naar MaxScript en doe dan RunScript Open nu DFF_IO Selecteer je model, en sla hem op in een map door middel van het schermpje dat verschijnt als je DFF_IO opent. Reageren
cekeu Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Inderdaad, je moet hem opslaan als DFF in 3dsmax. Dit doe je als volgt: Installeer de scripts in je 3dsmax map Open 3dsmax, en open je model Ga naar MaxScript en doe dan RunScript Open nu DFF_IO Selecteer je model, en sla hem op in een map door middel van het schermpje dat verschijnt als je DFF_IO opent. OK bedankt ga kijken of het lukt ben niet zo computerexpert Reageren
cekeu Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 als ik dff 10 selecteer komt er als eror op: Runtime eror: file In. can't open file Reageren
SWYV Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 neem best een Zmodeler 2.0.7 maar jij moet natuurlijk gaan kopen om echt de export, import te laten werken, want geloof me, Zmodeler gaat 100x eenvoudiger!! zonder al dat gedoe van Kam's Scripts enz.. Reageren
cekeu Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ok maar nu ben ik nog steeds niet verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.