Jump to content

Error in GTA:Vice City


Denniske13

Recommended Posts

Ik was GTA: Vice City aan't spele en plots maakte mn PS2 rare geluide en iets daarna kwam er dit te staan : 'Error reading the Vice City disc.' :? Ik moet dan 10 sec. wachten en dan kan ik even opnieuw spelen tot die tekst opnieuw verschijnt.

Ik heb eens opgeslagen bij het Cherry Poppers bedrijf en op deze site staat dat daar een bug is.

Heeft iemand dit al meegemaakt?

Zo ja, hoe kan ik dit verhelpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op dit forum Denniske13 ! :Y

Wat betreft die save-bug bij de Cherryp Poppers ijscrème-fabriek heb je gelijk, en daarom dat ik ook altijd vermijd daar te saven, om fouten te voorkomen. Ik zou zeggen; Ga verder op je op één na verste savegame, want veel andere oplossingen zijn er niet op de Playstation 2-versie. Ik hoop dat je een save hebt waar je niet te ver van je huiidige status zit, en anders kan je niets anders doen dan overnieuw beginnen. Ga ook even na of je CD niet beschadigd is, en je hem dan eventueel even kan schonen, of laten herstellen/nieuwe kopen als het te erg is. Ik hoop dat het lukt ! :cya:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Maar is het normaal dat ik andere spelletjes ook niet fatsoenlijk kan spelen? Sommige starten zelfs niet eens op :?

Ik heb Vice City ook eens opgestart op mijn neef z'n PS2 en daar werkte het perfect.

Wat betreft die savegame, ik heb er 1 waar ik ongeveer op de helft zit, dus dat is niet zo erg.

Bewerkt: door Denniske13
Link to comment
Delen op andere websites

Heey denniske,

Zoals Velaro al zei, kun je daar beter niet meer save, ook ik doe dat niet meer, ik zelf heb ook Vice City op ps2, en deze gaf ook stoornissen af en toe. Alleen niet zo'n errors als jij hebt.

Deze error kan ook komen door je geheugenkaart. Kijk of er in de gleuf van je geheugenkaart niks vuil is. Zelfs stof kan het kwade spoor zijn, dit heb ik eerder meegemaakt. Je maakt deze proper of stofvrij, en normaal moet alles dan in orde zijn, ook je andere games.

Die error komt dus niet alleen door daar te saven. Je kunt er wel een foutje mee hebben, maar dat het nou ook last bezorgt bij je andere spelletjes, komt dus niet door het spel vice city.

Probeer eerst de methode van Articlight, je hoeft daarvoor niet je ps2 uittebreken. In je handleiding van je ps2 vind je ook meer info over de lens. Deze kan meer info geven. Mocht de manier van Articlight nog niet werken, kun je mijne proberen. Bekijk je geheugenkaart of deze proper is, en of er niks beschadigt is, of stof hangt, en bekijk ook je geheugengleuf of daar vuil, stof of andere viezigheden bevinden. Eens deze proper zijn, zou alles het normaal moeten doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...