NIELS_ Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hallo, Ik wil graag ARMAX op mijn PS2, maar ik heb een paar vragen: - Wat kan je allemaal extra met ARMAX doen?(auto's spawnen? Nitro? etc.) - Waar kan ik het kopen?(Dixons niet, media markt wel?) - kan het op PS2 Platinum? - Hoe moet ik het 'installeren'? Dankuwel! Greets, Niels[/font] Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Als eerste: het hoort hier al niet thuis. 1. Armax bevat cheats voor vele games. Ik zal als voorbeeld nemen voor de PS2, dan kan je codes vinden voor games zoals GTA, Gran Turismo en veel meer... Je kan zoveel mogelijk cheats bijvoegen als je wilt, je kan ze meestal vinden op de site van codejunkies of ergens op google. Met SA kan je dan door muren lopen, zweven etc... 2. Bol.com, raad ik je aan. Het blijkt dat je hem in vele andere winkels niet kan vinden. 3. Ja. 4. CD in je PS2. Even laten laden, daarna je game disc erin plaatsen en de cheats komen tot je beschikking. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Danku, maar Bol.com vind hem niet Het enige wat die vind is Farmax Bewerkt: 23 augustus 2006 door NIELS_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.