Anton van Hussel Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 die kleine gebieden in het zuiden van sf(die gele) in de Avispa Country Club lukken niet ik zit daar wel maar er rijd geen gang langs. help please Reageren
Preddy Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 enige wat je kan doen is door blijven zoeken... kan ze helaas niet laten spawnen oid Reageren
megamaggot Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Je kan wel de cheat doen die heet:gang members everywhere. Volgens mij staat die wel op wikiGTA. Dan zijn er overal grove's,ballas en vagos.Moet je alleen maar 3 ballas of vagos doodschieten en dan spwnen ze wel. greetz,MM Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ik heb die code gedaan maar nog niet en ik heb al wel 30 ballas in het gebied afgeslacht Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Die gebieden hoor je ook niet te hebben, je hoort nl alleen gebieden in LS te hebben, dus nogal logisch dat je daar ook geen gangwars kan ontketenen. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 laat maar ik heb het al gehaald Reageren
Natasja24 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hoort gangs overnemen ook bij die 100% nee toch? Reageren
JoV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hoort gangs overnemen ook bij die 100% nee toch? Je beantwoord zelf de vraag al Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hoort gangs overnemen ook bij die 100% nee toch? Neen Gang Territory's over nemen behoort niet tot de 100% Checklist. Voor de 'Echte' 100% Cecklist moet je 'hier' zijn. Wel is het makkelijk om de Gang Territoy's over te nemen want er zitten best wat voordelen aan: Je krijgt niet steeds "Ur Hood is under Attack!" Je kunt nu zonder steeds beschoten te worden door SA rijden Je kunt er veel Ammo van krijgen Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Hoi Natasja! Het gangs overnemen hoort niet bij de 100%, maar het is wel handig. Want op bepaalde momenten kan het beter uitkomen in bijvoorbeeld een missie, maar ga niet in het begin al dé gangs overnemen want als je terug keert naar Los Santos vanuit Las Venturas zijn alle gang gebieden weer overgenomen door de Ballas vanaf dat moment moet je weer een aantal missie's doen en dan moet je 35% behalen voor de laatste missie genaamd: End of the Line. Dan heb je die Gang gebieden inderdaad niet meer nodig voor de 100%, maar zoals ik al zei het is wel handig als je ze overneemt. Mocht je er moeite bij hebben? Dan leg ik het je wel even uit. Mocht er daarnaast nog iets anders zijn zeg het maar hoor. Waarom zou je een gang over nemen je krijgt op zo'n moment niet telkens een melding dat je gebied onder vuur en vlan is. Daarnaast word je niet om de haverklap neer geschoten als je in een gebied komt waar je niet thuis hoort. En het is natuurlijk gewoon ook harstikke leuk als je die tegenstanders als het waren uit kan roeien. Nou krijg je er zeer weinig voor, maar het kan wat confortabeler uitkomen. Verder spreekt het Gangs overnemen voor zichzelf. Pak gewoon telkens het hartje en probeer in de hurk stand te schieten, want dan kan je rollen als je in een vuur gevecht komt. Neem ook een goed wapen mee, want dan is de kans op slagen beter. Ook moet je vanaf het begin al een armor hebben, en sla tussendoor ook vaak op! Bewerkt: 23 augustus 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hoort gangs overnemen ook bij die 100% nee toch? Nee voor zover ik weet staat het veroveren van gebieden los van de 100%. In de checklist staat ook niet dat je het nodig hebt. Voor het veroveren krijg je wel steeds meer respect wat betekent dat je meer man kan recruten en je krijgt geld dat je kan ophalen voor je uis in Grove St. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hoort gangs overnemen ook bij die 100% nee toch? Neen Gang Territory's over nemen behoort niet tot de 100% Checklist. Voor de 'Echte' 100% Cecklist moet je 'hier' zijn. Wel is het makkelijk om de Gang Territoy's over te nemen want er zitten best wat voordelen aan: Je krijgt niet steeds "Ur Hood is under Attack!" Je kunt nu zonder steeds beschoten te worden door SA rijden Je kunt er veel Ammo van krijgen LS only. Hoi Natasja! Het gangs overnemen hoort niet bij de 100%, maar het is wel handig. Want op bepaalde momenten kan het beter uitkomen in bijvoorbeeld een missie, maar ga niet in het begin al dé gangs overnemen want als je terug keert naar Los Santos vanuit Las Venturas zijn alle gang gebieden weer overgenomen door de Ballas vanaf dat moment moet je weer een aantal missie's doen en dan moet je 35% behalen voor de laatste missie genaamd: End of the Line. Dan heb je die Gang gebieden inderdaad niet meer nodig voor de 100%, maar zoals ik al zei het is wel handig als je ze overneemt. Mocht je er moeite bij hebben? Dan leg ik het je wel even uit. Mocht er daarnaast nog iets anders zijn zeg het maar hoor. Waarom zou je een gang over nemen je krijgt op zo'n moment niet telkens een melding dat je gebied onder vuur en vlan is. Daarnaast word je niet om de haverklap neer geschoten als je in een gebied komt waar je niet thuis hoort. En het is natuurlijk gewoon ook harstikke leuk als je die tegenstanders als het waren uit kan roeien. Nou krijg je er zeer weinig voor, maar het kan wat confortabeler uitkomen. Verder spreekt het Gangs overnemen voor zichzelf. Pak gewoon telkens het hartje en probeer in de hurk stand te schieten, want dan kan je rollen als je in een vuur gevecht komt. Neem ook een goed wapen mee, want dan is de kans op slagen beter. Ook moet je vanaf het begin al een armor hebben, en sla tussendoor ook vaak op! Toch is het wel handig om in het begin meteen alles te pakken, dan krijg je namelijk een dikke geldteler bij the Johnson House. En dat is handig voor later in San Fierro waar je veel property moet kopen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 waar kun je dat dan in F doen dat kan toch alleen in LS??? Reageren
Scooter Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Wanneer je met een vliegtuig, een kwartier lang door vliegt, ten noorden van LV, en je dan laat verdrinken, komen er op verschillende plekken extra gebieden vrij. Die kan je gewoon veroveren als extra-tje. Ik zou zeggen; probeer maar eens. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.