~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Wanneer je met een vliegtuig, een kwartier lang door vliegt, ten noorden van LV, en je dan laat verdrinken, komen er op verschillende plekken extra gebieden vrij.Die kan je gewoon veroveren als extra-tje. Ik zou zeggen; probeer maar eens. Succes. Dat is onzin, ik heb het al vaak geprobeerd, vanochtend nog, zeker 17 minuten lang achter elkaar zonder het spel te pauzeren naar het noorden gevlogen over de zee aan het noordelijke einde van de map, eruit gesprongen, me laten verdrinken, en geen resultaat. Het is dus gewoon een glitch, als je het hebt heb je geluk. Reageren
Scooter Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Wanneer je met een vliegtuig, een kwartier lang door vliegt, ten noorden van LV, en je dan laat verdrinken, komen er op verschillende plekken extra gebieden vrij. Die kan je gewoon veroveren als extra-tje. Ik zou zeggen; probeer maar eens. Succes. Dat is onzin, ik heb het al vaak geprobeerd, vanochtend nog, zeker 17 minuten lang achter elkaar zonder het spel te pauzeren naar het noorden gevlogen over de zee aan het noordelijke einde van de map, eruit gesprongen, me laten verdrinken, en geen resultaat. Het is dus gewoon een glitch, als je het hebt heb je geluk. Het klopt, het is inderdaad een glitch. Maar totaal geen onzin. Waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd gedaan of iets dergelijks. Want het werkt gewoon in 9 van de 10 gevallen. Mischien ben je niet ten noorden van LV gaan vliegen? Ik weet niet waarom het jou niet lukte, maar er zijn verschillende topics hierover. Ik zou zeggen; probeer het nog een keer, en bekijk desnoods de desbetreffende topics erover als je niet overtuigd bent. Maar het werkt wel gewoon hoor frostiemen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Wanneer je met een vliegtuig, een kwartier lang door vliegt, ten noorden van LV, en je dan laat verdrinken, komen er op verschillende plekken extra gebieden vrij. Die kan je gewoon veroveren als extra-tje. Ik zou zeggen; probeer maar eens. Succes. Dat is onzin, ik heb het al vaak geprobeerd, vanochtend nog, zeker 17 minuten lang achter elkaar zonder het spel te pauzeren naar het noorden gevlogen over de zee aan het noordelijke einde van de map, eruit gesprongen, me laten verdrinken, en geen resultaat. Het is dus gewoon een glitch, als je het hebt heb je geluk. Het klopt, het is inderdaad een glitch. Maar totaal geen onzin. Waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd gedaan of iets dergelijks. Want het werkt gewoon in 9 van de 10 gevallen. Mischien ben je niet ten noorden van LV gaan vliegen? Ik weet niet waarom het jou niet lukte, maar er zijn verschillende topics hierover. Ik zou zeggen; probeer het nog een keer, en bekijk desnoods de desbetreffende topics erover als je niet overtuigd bent. Maar het werkt wel gewoon hoor frostiemen. weet jij hoe saai het is om een kwartier lang boven water te vliegen... Reageren
Scooter Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Wanneer je met een vliegtuig, een kwartier lang door vliegt, ten noorden van LV, en je dan laat verdrinken, komen er op verschillende plekken extra gebieden vrij. Die kan je gewoon veroveren als extra-tje. Ik zou zeggen; probeer maar eens. Succes. Dat is onzin, ik heb het al vaak geprobeerd, vanochtend nog, zeker 17 minuten lang achter elkaar zonder het spel te pauzeren naar het noorden gevlogen over de zee aan het noordelijke einde van de map, eruit gesprongen, me laten verdrinken, en geen resultaat. Het is dus gewoon een glitch, als je het hebt heb je geluk. Het klopt, het is inderdaad een glitch. Maar totaal geen onzin. Waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd gedaan of iets dergelijks. Want het werkt gewoon in 9 van de 10 gevallen. Mischien ben je niet ten noorden van LV gaan vliegen? Ik weet niet waarom het jou niet lukte, maar er zijn verschillende topics hierover. Ik zou zeggen; probeer het nog een keer, en bekijk desnoods de desbetreffende topics erover als je niet overtuigd bent. Maar het werkt wel gewoon hoor frostiemen. weet jij hoe saai het is om een kwartier lang boven water te vliegen... Daar heeft het niets mee te maken. Je beweert dat het onzin is, of je het nou saai vindt of niet, het klopte niet wat jij zei. Maar zet gewoon iets op de vliegtoets. (een potje typex ofzo.) En dan laat je gta maar gewoon aan staan, en kom je over een kwartiertje weer terug. Zo dee ik het ook. Niet verschrikkelijk veel moeite lijkt mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.