Jump to content

2 vragen


wizzard

Recommended Posts

Hey Allemaal!

Ik heb eigenlijk 2 vragen, de ene gaat over een probleem met Vice Citye en de andere over de huizen die je kunt kopen in GTA Vice City.

Eerst het 1e probleem, ik heb gister mijn computer opnieuw geïnstaleerd en heb toen ook ViceCity opnieuw geïnstaleerd, mijn SaveGame heb ik opgeslagen en meegenomen naar de nieuwe computer, nu kan ik dus Vice City spelen met mijn oude opgeslagen game, zoals gewoonlijk sla ik na een missie mijn game altijd ff op alleen wordt nu het scherm soms helemaal zwart en gebeurd er niets, dus als ik een hotel binnenloop of een woning en ik ga naar de paarse casette ding (om op te slaan) dan wordt het hele scherm zwart en kan ik niks opslaan, dan moet ik mijn computer uitdoen (stroom eraf) want hij reageert nergens anders op, als ik dan opnieuw dus die missie doe(want die is dan dus niet opgeslagen) en dan sla ik hem op dan doet hij het wel, ik moet dus alle missies 2 keer doen om op te slaan, weet iemand hier een oplossing voor?

Een ander probleem is dat ik niet weet waar alle huizen staan, hoe weet ikn nou of ik ze allemaal heb? Nergens staat dat aangegeven enzo, best stom, dus kan iemand dat voor doen?

En dan nog 1 vraag (3 dus :bonk: ) ik heb altijd ruzie met gasten op Little Haiti, daar gaan ze altijd op mij schieten enzo, kan ik dit ook met ze goedmaken ofzo? Of kan dat niet?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij deze problemen, alvast bedankt

:t:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal proberen je vragen te beantwoorden! :)

1) Ik denk dat je het beste het spel eens opnieuw kunt installeren, ik vind het ook een naar probleem, maar misschien kun je het door het spel opnieuw te installeren het probleem voorkomen. Mocht dat niet zo zijn, dan moet je echt eens in het Software forum vragen, daar zijn ze iets beter met computers dan mij! :)

2) Ik weet ook niet waar alle huizen staan, want ik heb namenlijk nog nooit Vice City gespeeld. :bonk: Maar toch kan ik je met deze vraag helpen ( :puh: ). Op deze pagina staan alle savehouses van Vice City, hoe ze eruit zien en waar je ze kan kopen.

3) Nee, je kunt het niet goedmaken met de mensen in Little Haiti. Dat hoort nu eenmaal zo!

Link to comment
Delen op andere websites

1. Hiermee kan ik je niet helpen :N . Ik snap er zelf niets van want ik speel op de PS2.

2. Ik wil wel proberen een kaartje te maken ;) . Wel even geduld daarvoor :engel:

Kaartje met de Locaties van de Save-House's en Bedrijven:

vcmapne1.th.png

De Rode Vierkantjes zijn Locaties waar je een "Normaal" Save-House kunt kopen. Het Rode Bolletje is de Villa 'Vercetti Estate' De andere Logo's (Bijv. het Palmboompje) zijn Locaties waar je een Bedrijf kunt kopen. Als je een Bedrijf hebt gekocht kun je er minstens 1 missie voor doen, maar je kunt er ook Opslaan.

3. Na de missie Trojan Voodoo (De missie dat je hun Drugs Fabriek moest opblazen) zijn de Haitians helaas Voor Altijd kwaad op je. Dit veranderd dus nooit meer :N

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ok super bedankt, nu weet ik wat ik moet doen :) Ben nu ff aan het klungelen met downloads (auto's enzo) ik heb dus alle huizen en bedrijven al :Y Tnx voor de moeite, superrrr! :klap:

En trouwen die Haiti lui kunnen de tering krijgen, heb net een beetje huisgehouden en het is er wat stiller op straat :bonk: Whehe, tuurlijk zijn ze er direct weer maar het ging ff om het gevoel :$

Bewerkt: door wizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...