ASiatic Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Wanneer kan je het gebouw kopen en zijn de missies beschikbaar? Zover ik weet heb ik alle hoofdmissies uitgespeeld! BvD Reageren
Preddy Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 opent nadat je de Driving School hebt gehaald, wss dat je dr nog wat missies van moet doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) FF toevoeging aan Preddy: Je moet ook alle San Fierro missies halen! Dus in jou geval zou het moeten kunnen! Door Typhoon: Je hoeft de Zero missies niet te doen hoor. Maar voor de rest wel alle San Fierro missies. Ruurd: Is goed kerel! Was ik even vergeten! Bewerkt: 23 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Wanneer kan je het gebouw kopen en zijn de missies beschikbaar?Zover ik weet heb ik alle hoofdmissies uitgespeeld! BvD Wang Cars kun je kopen na dat je alle missies in San Fierro hebt uitgespeeld en je de driving school hebt volbracht. (Je hoeft niet perse overal goud op, het mag ook zilver of brons zijn.) Die laatste missie in San Fierro is geloof ik Yay Ka-Boom-Boom. Wang Cars kost $80.000, en na het kopen ervan zijn er 4 missies beschikbaar: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Als je de eerste 3 missies hebt gedaan, kun je de import en export doen. Hier een kaartje waar je dat kan doen: Klikken voor een vergroting! Bewerkt: 23 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
ASiatic Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Bedankt voor jullie hulp... Ik ga even mijn ps2 opstarten, volgens mij ontbreken er nog wat missies van de driving school! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.