bronzenknieschijf Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hoi iedereen misschien is dit al bekend bij jullie maar er komt dus een uitbrijding op de populaire horror shooter F.E.A.R. deze game gaat F.E.A.R. Extraction Point heten. ik heb op internet al een soort review gevonden over de nieuwe fear http://www.tiscali.nl/content/article/cgamerev/315221.htm ik weet niet waneer hij uitkomt.. misschien weet iemand van jullie dat?! als hij uit is ga ik heb dus duidelijk snel kopen. fear is echt een super game! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb even voor je gezocht. Ik kwam nogal tegenstrijdige berichten tegen. De ene website zei dat de releasedatum onbekend was en de andere website kon wel een datum aangeven. Uiteindelijk zag ik op Gameshop.nl een releasedatum van 27 Oktober voor F.E.A.R. Extraction Point. Op de website van Insidegamer.nl staat er aangegeven dat F.E.A.R. Extraction Point in het 4e kwartaal van 2006 zou uitkomen. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hmm das wel vaag:S.. k hoop alleen dat hij snel uitkomt ik zat net op de site www.whatisfear.com te kijken en daar in staat: coming fall 2006.. dus hij komt herfst 2006 dus dat duurt niet meer zo lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.