WATTE Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hee... Ik ben toegekomen aan de missie Bomb Da Base Act II, maar die lukt me niet zo goed... zou iemand voor mij die missie kunnen doen? Hij zit hieraan vast! Thnx, WATTE GTA3sf6.b Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Die doe ik wel voor je! Gehaald! Missie: Bomb Da Base Act II Beloning: $150.000,= Savegame: Download Bijzonderheden: Je hebt nu een Sniper Rifle op zak met een stuk of wat kogels. Je kunt nu ook weer missies voor 'The Don' doen genaamd: Salvatore Leone! Veel plezier en succes ermee! Bewerkt: 23 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
WATTE Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Thnx man, ik kan weer door (: Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 De volgende keer mag je missie aanvraag doen in dit topic Reageren
JoGuM Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 je had ook bij de walktrouh bij de missie kunnen kijken, als je het in die volgorde doet lukt ut wel Reageren
Ar Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Dit is toch die missie dat je je vijanden moet neerschieten op een boot? Ik wil niet offtopic raken, maar vroeg het me af. Het word weer eens tijd dat ik GTAIII ga spelen, gelijk instaleren die handel. Reageren
M4X Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Dit is toch die missie dat je je vijanden moet neerschieten op een boot?Ik wil niet offtopic raken, maar vroeg het me af. Het word weer eens tijd dat ik GTAIII ga spelen, gelijk instaleren die handel. Jep, best moeilijk, maar als je goed bent de sniper is hij zo gehaald. Klik hier voor de beschrijving Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.