Jump to content

dam and blast?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb alles al gehaald behalve breaking at the caligula's enz. ik ben nog bij een missie daarvoor en dat is Dam And Blast. Ze zeggen dat je door de rode corona moet vliegen. als ik daar vlieg, is de corona er niet! wat moet ik nu doen?

(moet ik een savegame erbij doen?)

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet vliegen totdat het driehoekje op de radar een vierkant wordt. Hij zit dus heel hoog in de lucht, maar als jij een savegame wilt plaatsen vind ik dat goed dan haal ik hem wel voor je! Ik kan je nog wel even uitleggen hoe je zo hoog kan komen. Als je vanuit de Las Venturas Airport komt moet je direct hoogte proberen te werken, als je ongeveer een vierkantje te zien krijgt kun je weer normaal in 1 rechte baan gaan vliegen als je dan door de corona bent moet je direct zo snel mogelijk op enter drukken anders moet je er nog een keer door heen vliegen. Als het gelukt is spring je uit het vliegtuig en dan moet je richting de dam vliegen, dan moet je de explosie's op de transformatoren plaatsen en je hebt als je het lukt de missie behaald. Als hij dan nog niet lukt help ik je graag. :)

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
hey ik heb alles al gehaald behalve breaking at the caligula's enz. ik ben nog bij een missie daarvoor en dat is Dam And Blast. Ze zeggen dat je door de rode corona moet vliegen. als ik daar vlieg, is de corona er niet! wat moet ik nu doen?

(moet ik een savegame erbij doen?)

Die is er wel maar die zit heel hoog. Je moet vanaf het begin dat je weg gaat van het vliegveld als direct beginnen met stijgen. Meestal lukt je het dan nog niet in één keer bij de corona te komen. Een tip die ik zelf gebruik is heel simpel. Je gaat gewoon als je het niet haalt onder de corona door dan blijf je 10 seconden vooruit vliegen en dan maak je een bocht terug naar de corona, en in die bocht ga je ook opstijgen. Je moet dus een toets indrukken voor de bocht en één voor links of rechts. Als je op deze manier een bocht maakt ga je sneller omhoog, werkt echt!

Tevens kan het ook zo zijn dat je misschien bent vergeten je wielen in te halen dit doe je door op '2' te drukken.

Geplaatst:

Deze corona zit megahoog in de lucht. Zoals SummerBase ook al zei moet je rekening houden met het vierkantje/driehoekje. De corona is bijna 2 van die balkjes vol, wat inhoud dat je flink hoog moet. Savegames kun je altijd vragen, ook ik wel hem wel doen!

Waarschijnlijk vlieg je niet hoog genoeg. Je moet namelijk flink wat hoogte maken wil je door de corona heen vliegen. Je ziet een hoogtemeter linksonder in je scherm staan, vlak naast de radar. Je moet ongeveer één en driekwart balkje stijgen wil je op hoogte van de corona zitten. Dat is redelijk te doen, stijg gewoon op met de Nevada (het vliegtuig waarmee je naar de corona moet vliegen) vanaf het vliegveld (Las Venturas Airport, welteverstaan), en wanneer je over de hekken van het vliegveld bent gevlogen maak je een halve draai (180 graden) met het vliegtuig. Blijf zo in een rechte lijn naar de corona vliegen, en probeer zo steeds met het vliegtuig omhoog te vliegen, maar blijf niet steeds de toets voor het omhooggaan inhouden, anders slaat namelijk de motor van het vliegtuig over en daal je weer. Het vliegtuig stijgt redelijk moeilijk, maar als je geleidelijk aan omhoog vliegt, moet het lukken, je hebt namelijk nog genoeg ruimte tussen het opstijgen van het vliegveld totdat je bij de corona gearriveerd bent.

Verder zou je ook nog op WikiGTA kunnen kijken voor een walkthrough van deze missie.

En uiteraard mag je altijd je savegame plaatsen, dat kan je =>hier<= doen.

Ik wens je veel succes verder! :cya:

Edit: Nou zeg, jullie zijn ook snel met typen! :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

en er is nog iets. als ik met die missie bezig ben, kan ik opeens niet van wapens wisselen :?:? hoe kan dat?

Wanneer je uit het vliegtuig sprint en land zal je al je wapens kwijt zijn, je vind wel snel een mes maar de andere wapens ben je kwijt, dit is normaal. In deze missie gaat het dus vooral om Stealth attacks met je mes, je moet iemand van achteren de keel doorsnijden, dit doe je door de linkermuisknop ingedrukt te houden en wanneer je vlakbij je tegenstander staat rechtermuisknop inhouden, nu snijdt je zijn keel door. Dit moet je proberen bij iedereen te doen, wanneer ze je zien gaan ze je aanvallen met pistolen, dit is dan ook lastig te overleven, als je wel in deze situeatie komt vermoord de bewakers dan snel met je mes en zoek een plekje in de schaduw op.

EDIT: Na de missie krijg je je wapens inderdaad weer, dit was ik vergeten te zeggen, bedankt voor het melden Dutchy en Asphalt.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Wanneer je uit het vliegtuig sprint en land zal je al je wapens kwijt zijn, je vind wel snel een mes maar de andere wapens ben je kwijt, dit is normaal.

Volgens mij krijg je je eigen wapens weer terug na de missie. Dus eigenlijk ben je alleen in de missie je wapens kwijt, als je klaar bent heb je ze volgens mij weer :Y.

en er is nog iets. als ik met die missie bezig ben, kan ik opeens niet van wapens wisselen :?:? hoe kan dat?

Dat klopt je zult deze missie moeten doen met een Mesje (Knife) die op een Container ligt bij de Dam. Als ik me niet vergis dan staat het zelfs op de Radar aangegeven.

Een andere manier is om na je sprong naar de Ammu Nation te rijden of een wapen zoeken :Y . En dan gewoon weg de 8 Bewakers neer knallen.

Als je de missie hebt gehaald krijg je als het goed is je wapens terug. Alleen je Melee Wapen vervangen door de Knife.

Veel Suc6 verder :cya:

Edit: Te laat :puh:

Bewerkt: door ASPHALT

Dit heb je ook in de missie Madd Doggs Rhymes is dit het geval, je zult een mes hebben, maar je kan niet van wapens verwisselen. Zodra je het Rymes Book hebt zul je je wapens weer hebben, eigenlijk zit er dus een soort van 'slot' op je wapens, behalve je knife. Ook als je een cheat invoert zul je je wapens niet kunnen verwisselen, wel wordt je knife vervangen door bijvoorbeeld een kettingzaag.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Dit heb je ook in de missie Madd Doggs Rhymes is dit het geval, je zult een mes hebben, maar je kan niet van wapens verwisselen. Zodra je het Rymes Book hebt zul je je wapens weer hebben, eigenlijk zit er dus een soort van 'slot' op je wapens, behalve je knife. Ook als je een cheat invoert zul je je wapens niet kunnen verwisselen, wel wordt je knife vervangen door bijvoorbeeld een kettingzaag.

In die missie zit er idd een soort slot, in de missie Dam and Blast en The Da Nang Thang is dit echter anders.

Je valt in deze missies in het water en je raakt al je wapens kwijt behalve je mes (ookal had je geen mes dan krijg je er 1), en na de missie krijg je ook geen wapens terug.

Je kan in de missies wel wapens pakken van de mannetjes die je vermoord met je mes.

Je valt in deze missies in het water en je raakt al je wapens kwijt behalve je mes (ookal had je geen mes dan krijg je er 1), en na de missie krijg je ook geen wapens terug.

Dit klopt niet helemaal ten eerste val je alleen bij de missie The Da Nang Thang in het water, bij Dam And Blast kan dit ook maar je kan hier ook op het land landen, bij The Da Nang Thang raak je al je wapens kwijt maar houdt je een mes over, bij Dam and Blast raak je je wapens eigenlijk niet kwijt maar heb je ze weggestopt, omdat dit een stealth missie is, het mes vind je een stukje verder op achter een container, dus die heb je nog niet gelijk, dit is hetzelfde bij Madd Dogg Rhymes. Na de missie Dam and Blast krijg je je wapens wel terug, na de missie The Da Nang Thang krijg je ze inderdaad niet terug, daar heb je wel gelijk in maar die andere punten niet.

Bewerkt: door Typhoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...