Foolman Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Bij deze missie moet je een vrouwelijke croupier volgen die onderweg langsgaat bij een sex shop, afijn eenmaal aangekomen bij haar thuis moet je een gimp tegenhouden, alleen wordt er alleen maar gezegd dat die "gimp" binnenkort arriveert maar niet waar hij is. Nou is mijn vraag weet iemand waar deze gimp vandaan komt? IK zit een beetje vast, please help me. :blink:
Trax Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Bij deze missie moet je een vrouwelijke croupier volgen die onderweg langsgaat bij een sex shop, afijn eenmaal aangekomen bij haar thuis moet je een gimp tegenhouden, alleen wordt er alleen maar gezegd dat die "gimp" binnenkort arriveert maar niet waar hij is.Nou is mijn vraag weet iemand waar deze gimp vandaan komt? IK zit een beetje vast, please help me. :blink: Oude, klein, kreupel mannetje met een paarse dildo in z'n hand. Gewoon voor de deur gaan staan met een wapen ...
Zoltrix Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 "Heb respect voor de ouderen", dus pak hem niet te hard aan... Neem desnoods even je kettingzaagje.
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Bij deze missie moet je een vrouwelijke croupier volgen die onderweg langsgaat bij een sex shop, afijn eenmaal aangekomen bij haar thuis moet je een gimp tegenhouden, alleen wordt er alleen maar gezegd dat die "gimp" binnenkort arriveert maar niet waar hij is.Nou is mijn vraag weet iemand waar deze gimp vandaan komt? IK zit een beetje vast, please help me. :blink: kan ff duren
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 kan ff duren Voordat jij inzien dat je alleen in oude topics berichten plaatst helaas ook. SLOTJE (oud topic)
Recommended Posts