milann Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hallo allemaal, ik ben bezig met het modden van auto's en ik wou de alpha hebben. Maar hij staat niet in de IMG tool lijst (ik heb hem niet verwijderd). Zelf denk ik dat R* het een andere naam heeft gegeven. De enigste die IMG tool aangeeft zijn: bistro_alpha.txd rc_zero_alpha.dff bij het readme.txt bestand dat bij de mod zit staat dat je alpha.dff en alpha.txd moet replacen, maar dat kan dus niet omdat ik ze niet heb. Alvast bedankt Milann Reageren
Puma Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 LOL de alpha staat in de txd zelf, je moet dan even op "alpha" klikken in de txdworkshop. >>> Door Matiscus: De 'Alpha' is namelijk ook een wagen in SA. <<< Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Zoek eens de TXD en DFF van de Blista Compact. Gezien alle auto's op alfabetische volgorde staan, moet de Alpha er een stukje naar boven ook bij staan. Zo heb ik het zelf wel gedaan, met succes. Mocht het nog niet lukken, of heb je nog meer vragen, dan kun je het hier altijd vragen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Alpha.dff en txd, zitten wel in het gta3.img. Maar het is inderdaad moeilijk te vinden met de zoekfunctie van de IMG-Tool. Doe wat Flying Dutchman zegt: Zoek naar blistac in de img tool. Scroll dan een beetje naar boven en je gaat hem daar zien staat. Moest hij er nog niet staan, dan backup ik even de mijne. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.