BinkieNet Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb even een vraag over de Taxi Driver, Wat moet je doen als er iemand binnen in de pizzaria staat?? als ik uitstap is de missie niet gehaalt en er voor blijven staan werkt niet Owja, welke taxi kun je het best gebruiken voor de Taxi Driver? Alvast bedankt, BinkieNet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb even een vraag over de Taxi Driver,Wat moet je doen als er iemand binnen in de pizzaria staat?? als ik uitstap is de missie niet gehaalt en er voor blijven staan werkt niet Owja, welke taxi kun je het best gebruiken voor de Taxi Driver? Alvast bedankt, BinkieNet Dan kun je het beste die persoon laten staan, en verder rijden zodat er een andere klant komt. En volgens mij maakt het niet zoveel uit welke taxi je gebruikt, het wil allebei goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Thanx:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Als iemand in de pizzaria staat moet je ervoor zorgen dat je zo dicht mogelijk bij de ingang van de pizzaria gaat staan, ik dacht dat de klanten dan wel naar je taxi toe kwamen rennen. Zoniet, probeer dan naar binnen te rijden voor zover dat kan (ik weet niet meer of dat wel of niet kan, het is een tijdje geleden dat ik Vice City voor het laatst speelde). Over de vraag welke taxi je moet gebruiken kan ik kort zijn. Je kunt gewoon zelf kiezen welke je gebruikt, het enige verschil in de taxi's is dat het bordje ervan anders staat. Rij gewoon in degene die jij het mooiste vindt! [Edit] Tja, te laat... Bewerkt: 23 augustus 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Laat die klant staan en rijd door naar een andere. En zelf gebruik ik altijd de Kaufman Taxi ervoor, hij rijd wel lekker en slipt niet zo snel uit de bocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik zou de Zebra Cab gebruiken. Zebra Cab Als je het bedrijf Kaufman Cabs voltooid hebt, krijg je de Zebra Cab. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hunt0r Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja zebra cab rijdt stuk lekkerder dan de gewone kaufman cabs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denniske13 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Je kan ook naar de zijkant van de pizzeria rijden, dan loopt de klant tegen het glas aan en dan moet je gwoon trug naar de ingang rijden, de klant volgt je dan naar de ingang en dan stapt hij in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik heb even een vraag over de Taxi Driver,Wat moet je doen als er iemand binnen in de pizzaria staat?? als ik uitstap is de missie niet gehaalt en er voor blijven staan werkt niet Owja, welke taxi kun je het best gebruiken voor de Taxi Driver? Alvast bedankt, BinkieNet de snelste taxi is de Taxi dus ik zou die gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edwintje Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Waar kan je die zebra vinden? EDIT: sorry, ik zag de dot de eerste keer niet op het kaartje. Bewerkt: 27 augustus 2006 door Edwintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.