Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik zie ze heel vaak in Las Venturas rond lopen.
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) kan nog niet naar Las Venturas & San Fierro enzo en zoals het eruit ziet kom ik dar nog een tijdje niet want ik weet nog veel dingen niet Bewerkt: 5 december 2004 door Randy_Keith_Orton2
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 kan nog niet naar Las Venturas & San Fierro enzo en zoals het eruit ziet kom ik dar nog een tijdje niet want ik weet nog veel dingen niet waar zit je in het spel bij welke missies
Pablo Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 in china town heb je een steegje daarin staan een stuk of 6 kraampjes als je daar eten pakt dan gaat je sex apeal helemaal vol voor een tydje
Juriaan Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) Zip als je missies in de Stad San Fierro gaat doen Victim als je misssies in de stad Las Venturas gaat doen Didier Saschs als je de laatste missie hebt gedaan kan je ook sexen met je vriendin? Ja, zeker dan krijg je gelijk 10 bij je vriendin erbij van die % en Bewerkt: 6 december 2004 door Juriaan
Don-Corleone Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hoeren vind je bijna overal. Als je een ps2 hebt moet je naar rechts klikken (met die pijltjes) en dan vraagt ze of je een leuke tijd wilt dan klik je weer naar rechts en dan stapt ze als het goed is in. Dan ga je naar een afgelegen plek en top je de auto, als het goed is beginnen ze dan te wippen, of je klikt weer naar rechts. Als je niet zeker weet of het een hoer is klik je gwn naar rechts en zie je wel of ze iets vraagt.
Dutchy3010 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hoeren vind je bijna overal.Als je een ps2 hebt moet je naar rechts klikken (met die pijltjes) en dan vraagt ze of je een leuke tijd wilt dan klik je weer naar rechts en dan stapt ze als het goed is in. Dan ga je naar een afgelegen plek en top je de auto, als het goed is beginnen ze dan te wippen, of je klikt weer naar rechts. Als je niet zeker weet of het een hoer is klik je gwn naar rechts en zie je wel of ze iets vraagt. Dit is een bump van bijna 2 jaar! Laat dit soort topics voortaan gewoon rusten.
Recommended Posts