Jump to content

sex appeal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan nog niet naar Las Venturas & San Fierro enzo en zoals het eruit ziet kom ik dar nog een tijdje niet ;) want ik weet nog veel dingen niet

Bewerkt: door Randy_Keith_Orton2
Geplaatst:
kan nog niet naar Las Venturas & San Fierro enzo en zoals het eruit ziet kom ik dar nog een tijdje niet ;) want ik weet nog veel dingen niet

waar zit je in het spel bij welke missies

Geplaatst:

in china town heb je een steegje daarin staan een stuk of 6 kraampjes als je daar

eten pakt dan gaat je sex apeal helemaal vol voor een tydje

Geplaatst: (bewerkt)

Zip als je missies in de Stad San Fierro gaat doen

Victim als je misssies in de stad Las Venturas gaat doen

Didier Saschs als je de laatste missie hebt gedaan

kan je ook sexen met je vriendin?  :puh:

Ja, zeker

dan krijg je gelijk 10 bij je vriendin erbij van die % en

Bewerkt: door Juriaan
  • 1 year later...
Geplaatst:

Hoeren vind je bijna overal.

Als je een ps2 hebt moet je naar rechts klikken (met die pijltjes) en dan vraagt ze of je een leuke tijd wilt dan klik je weer naar rechts en dan stapt ze als het goed is in. Dan ga je naar een afgelegen plek en top je de auto, als het goed is beginnen ze dan te wippen, of je klikt weer naar rechts.

Als je niet zeker weet of het een hoer is klik je gwn naar rechts en zie je wel of ze iets vraagt.

Geplaatst:
Hoeren vind je bijna overal.

Als je een ps2 hebt moet je naar rechts klikken (met die pijltjes) en dan vraagt ze of je een leuke tijd wilt dan klik je weer naar rechts en dan stapt ze als het goed is in. Dan ga je naar een afgelegen plek en top je de auto, als het goed is beginnen ze dan te wippen, of je klikt weer naar rechts.

Als je niet zeker weet of het een hoer is klik je gwn naar rechts en zie je wel of ze iets vraagt.

Dit is een bump van bijna 2 jaar! Laat dit soort topics voortaan gewoon rusten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...