eggie123 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ik heb gezocht met de zoekfunctie maar ik kreeg niet wat ik zocht.. kan iemand me de vindplaatsen van alle trailers voor de vrachtwagen geven? mijn dank is zeer groot.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Dat zijn er ontelbaar veel, kijk gewoon bij een Xoomer pompstation Reageren
eggie123 Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hmm okeej, maar het staat ook niet op wikigta en er zijn er zo veel dat ik er nooit een vind maar ik zoek gewoon ff ik kom er vast wel 1 tegen.. iig bedankt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hmm okeej, maar het staat ook niet op wikigta en er zijn er zo veel dat ik er nooit een vind maar ik zoek gewoon ff ik kom er vast wel 1 tegen.. iig bedankt Bij die plaats waar je de Trucker missies kan doen staat er soms ook wel 1. Reageren
Blink Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Even wat plaatsen uit me hoofd: 1. In Los Santos heb je een kaper genaamd Reece check die buurt even daar staat er meestal 1 op een parkeerplaats. 2. Als je van Los Santos naar Las Venturas rijdt en je gaat binnendoor kom je langs een heel groot bedrijf daar staan er geloof ik ook wel een stuk of 2. 3. In San Fierro, Dohrety om precies te zijn vind je er ook een aantal, achter het station is een klein terein daar staat er 1. Je vind daar ook gelijk een body-armor en ook waar je de NRG 500 challange kan starten. Kijk maar even je vind er vast wel 1! Ming Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hier kan je de Trailers vinden voor achter je Truck: Linerunner, Roadtrain en Tanker! Kijk op kaart Y55 Hier kan je de Trailers vinden voor achter je Truck: Linerunner, Roadtrain en Tanker! Kijk op kaart Y55 Reageren
noedel Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Nogal een raar kaartje vind ik Hier diegenen die ik van buiten ken: >KLIK< Greetzzz Reageren
Vercetty Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 als je vanaf je unilty station het spoor naar het oosten volgt staan er voor de bocht al 2 trailers achter elkaar. ze staan bij zo'n eetzaak Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik heb even snel een kaart in elkaar geknutseld en op WikiGTA gezet met alle trailers erop. Als het goed is zijn dit ze allemaal.....moest helaas even tijdelijk (maar de link staat ook bovenaan de pagina met voertuigen). Trailers op WikiGTA Reageren
NIELS_ Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Waarom tijdelijk? Ik vind het een goed kaartje! >>> Door GTA-Sheep: Dank je. Ja, dat is het ook wel, maar hij staat niet op de juiste plaats....dat komt een andere keer<<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb even snel een kaart in elkaar geknutseld en op WikiGTA gezet met alle trailers erop. Als het goed is zijn dit ze allemaal.....moest helaas even tijdelijk (maar de link staat ook bovenaan de pagina met voertuigen).Trailers op WikiGTA Er mist er nog één Sheep, op het SF vliegveld aan de linker kant van de rechter witte balkje dat uitsteek spawnt soms een Utility Van trailer. Bewerkt: 24 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
eggie123 Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 zo nu is mijn vraag zeker beantwoord;) heel erg bedankt voor de moeite.. ik kan weer verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.