paapgta Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Heej jongens ben hier nieuw heb heel wat gelezen over levels en auto's modden best gaaf nu ik het zelf al een klein beetje kan vind ik het steeds leuker worden alleen mijn vraag is . Kan je ook bomen of lantaarns van gta zelf importeren in 3d max 7 bedankt Bewerkt: 23 augustus 2006 door paapgta Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hey ten eerste van harte welkom op het forum je kan bomen en lantaans importeren vanuit Gta naar 3ds max dat kan je doen met de img tool. dan klik je op search en dan typ je lampost.dff ofso ik weet niet echt hoe ze heten in Gta Sanandreas dan als je de model heb klik je op e rechter muisknop en kies je extract en dan zet je de dff neer in de map waar je hem wil hebben. dan open je 3ds max en klik je bij de scripts van KAM, Import dff dan blader je door de mappen waar je hem heb neergezet en dan open je hem. de bomen weet ik niet hoe ze heten ik weet niet of je KAM,s en Img tool enzo heb ?? Reageren
paapgta Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ik heb zoveel van die script hoe heet het bestand Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 ik heb zoveel van die script hoe heet het bestand bedoel je de dff,s zo ja zou ik het niet weten in Gta Sanandreas want ik heb alleen Gta vice city op de PC, je kan bijvoorbeeld iets met lamp ofosiets intypen Reageren
SWYV Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 zoek het op met de MapEditor aka MEd, jij kun daar altijd van de dff + TXD van objecten vinden Reageren
paapgta Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ja dat snap ik heb dat allemaal wel maar als ik in 3d max het wil inplanten lukt het niet echt kan iemand daarmee helpen. Het importeren van een boom, welke script ik dan moet runnen bedankt alvasat! Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) In je 3dsmax scripts map staan waarschijnlijk meerdere DFF_IOxxxx.ms bestanden. Op de plaats van de x'jes staat een datum. Dat is de datum dat het script is gereleased door KAM. Het beste script is die met de zo laat mogelijke datum (logisch). Waarschijnlijk staat die ook bij het tabblad ''utilities'' in het commands pallet. Run het script (maxscript, run script), en klik op import dff. Selecteer de dff die je wilt importeren in 3dsmax. Op het moment dat je op ok klikt denk je dat er niks gebeurt is, maar dat is er wel. Zoom maar eens ver in of kijk bij ''select object by name''. De geïmporteerde models hebben geen textures. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.