Apple-Mac Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hallo mensen. Ik heb een vraagje. Hoe krijg ik Claud (die ene gozer, met zwarte kleren aan, en groene broek) in Vice City, en GTA SA? Bedankt voor uw hulp! Reageren
Donwell Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 In SA zit hij al, namelijk in de missie(s) Farewell my Love, en volgens mij nog 1. Maar als je bedoelt als player, dan kan ik hem alleen in VC uitleggen, in SA bestaat CJ uit allerlei verschillende onderdelen. Zoek player.txd en player.dff in de gta3.img van GTA III, en export deze. Coverteer de modellen naar VC Vervang de geconverteerde modellen met player.txd en player.dff uit gta3.img uit VC KLAAR! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 In SA zit hij al, namelijk in de missie(s) Farewell my Love, en volgens mij nog 1. Maar als je bedoelt als player, dan kan ik hem alleen in VC uitleggen, in SA bestaat CJ uit allerlei verschillende onderdelen.Zoek player.txd en player.dff in de gta3.img van GTA III, en export deze. Coverteer de modellen naar VC Vervang de geconverteerde modellen met player.txd en player.dff uit gta3.img uit VC KLAAR! De modellen van GTA3 zijn niet compatibel met VC, ik heb het al vaak geprobeerd en je krijgt dan een Unhandled Exception. Claude in VC heb ik nog niet, maar Claude in GTA SA kan je krijgen door deze mod: Klik Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Nou, in Vice City moet het haast wel kunnen. Hoe wil je GTA LC verklaren, dan? AppleMac... (Bedankt, voor SA) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.