Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 wat mij intreseert is geld verdienen met auto's (mischien omdat het spel Grand Theft Auto heet?? ) paar vragen over auto's 1ste heeft iemand al die autoshop kunnen kopen tegen over cj garage? zo ja, waneer kan dat dan? 2de heeft iemand al wat van die garage van cj iets moois kunnen maken? 3de is er iemand in geslaagd om een kraan te vinden waar je je gestolen auto's in kan leveren (zoals in GTA 2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 wat mij intreseert is geld verdienen met auto's(mischien omdat het spel Grand Theft Auto heet?? ) paar vragen over auto's 1ste heeft iemand al die autoshop kunnen kopen tegen over cj garage? zo ja, waneer kan dat dan? 2de heeft iemand al wat van die garage van cj iets moois kunnen maken? 3de is er iemand in geslaagd om een kraan te vinden waar je je gestolen auto's in kan leveren (zoals in GTA 2) 1) JA, ik heb die garage al kunnen kopen, als de missies van Cesar verdwijenen moet je op een gegeven moment die garage kopen, de auto' s die je inlevert komen n die garage te staan. 2) Nee, ik heb er nog niks moois van kunenn maken en volgens mij kan dat ook niet, ik zit nu al in Las Ventura e kan niks meer met die garage doen. 3) De kraan waar je die auto's moet inleveren is in de haven, bij een boot, je moet ze op de boot zetten, voor de strecth in te leveren kreeg ik 45.000, dat vond ik wel erg veel, maar wel handig natuurijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 thnx, ik kon die kraan maar niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 thnx, ik kon die kraan maar niet vinden ik dat bord niet waar die auto's opstaan, staat die ook bij die kraan ofnie??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Er is ook een ''crane'' achter je modding-garage in SanFierro wel vet met die bal eraan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 De kraan waar je die auto's moet inleveren is in de haven, bij een boot, je moet ze op de boot zetten, voor de strecth in te leveren kreeg ik 45.000, dat vond ik wel erg veel, maar wel handig natuurijk. heel best! thuis gelijk proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Wanneer kan je juist missies doen voor Cesar want ik heb alleen nog maar die race moeten doen die eindigd aan het strand bij de kermis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) waar is die garage, is die nog op het eerste eiland dan ofzo. Bewerkt: 4 november 2004 door volvoboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 waar is die garage, is die nog op het eerste eiland dan ofzo. Nope, die garage ligt in San Fierro, dat is je eerste safehouse daar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) 3) De kraan waar je die auto's moet inleveren is in de haven, bij een boot, je moet ze op de boot zetten, voor de strecth in te leveren kreeg ik 45.000, dat vond ik wel erg veel, maar wel handig natuurijk. en wanneer kan dat?? Bewerkt: 4 november 2004 door SUPERKoRT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sToRm Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Er staat maar 1 boot toch? En er zijn 2 kranen toch? Hoe werken die kranen dan? Of kan het pas na een bepaalde missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Kan idd pas na een bepaalde missie, waarbij je zo'n auto moet "exporten" Dan komt er zo'n rood cirkeltje onder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Wat krijg je als je alle auto's hebt afgeleverd?, of is de reward gewoon dat je er geld voor elke auto krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 je moet zowiezo de drivingschool hebben gehaalt kwam ik net achter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.