Natasja24 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik heb GTA:San Andreas op de PS2.De laatste 2 dagen krijg ik soms error op mijn beeldscherm.Moet ik soms de achterkant weer schoonmaken?Want er zitten helemaal geen krasjes op de cd. Reageren
Preddy Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Heb ik nog nooit gehad Wat voor error zegtie dan? Reageren
Natasja24 Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 error in disc ofzo iets als ik het weer krijg zal ik het wel opschrijven Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Misschien moet je een productje kopen om de Lens vn Je PS2 een proper te maken, Als er te veel vuil op de Lens licht kan hij je Disc niet goed 'lezen'. Dit had miss wel beter bij HARDWARE problemen gestaan... Reageren
Natasja24 Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 oke sorry maar ik kreeg ook ineens geen geluid van het spel weet ook niet wat het is maar ieder geval bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.