Jump to content

BENQ-SIEMENS

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Ik denk er sterk aan om de El71 te kopen; Een mooie Slider Phone met heel wat leuke functies.

Op de Site staat dat hij Stand By 300 uur meegaat; maar ik heb ergens een Review gelezen dat hij het maar 2 dagen uihoudt! :N:?

Ook staat er op de Site: Kleuren:Metal... Enfin GRIJS dus... maar dan bekijk ik een filmke op de Site en dan staat er ook nog een Zwarte naast :? Ze maken het de Koper toch nogal is Moeilijk e! :cya:

Misschien dat iemand vn Jullie kan helpen!?

Geplaatst:

De site bedoeld met standby dat als je hem 300 uur naast je laat liggen, zonder er iets mee te doen, dat hij dus 300 uur meegaat. Mits je veel belt, en spelletjes speelt komen die 2 dagen er natuurlijk dichter bij, het hangt er allemaal vanaf wat je precies doet. ;)

En met die kleur bedoelen ze denk ik de standaard kleur, en dan kan je er nog andere frames(kleuren dus ;) ) voor verkrijgen. Of je deze meteen met je gsm meekrijgt, of nog apart moet kopen is de vraag...

Geplaatst: (bewerkt)

Haha :) Ik zou even nadenken voor je wat Typt ZIM.

1)Verwisselbare Covers zijn er ABSOLUUT NIET.

2)Als ik zeg In Stand-By 2 dagen dan BEDOEL IK OOK Stand-By 2dagen. :)

Maar toch bedankt want ik had gedacht dat niemand zou antwoorden :cab::bonk:

Bewerkt: door B.I.G._-M_*
Geplaatst:
Haha :) Ik zou even nadenken voor je wat Typt ZIM.

1)Verwisselbare Covers zijn er ABSOLUUT NIET.

2)Als ik zeg In Stand-By 2 dagen dan BEDOEL IK OOK Stand-By 2dagen. :)

Maar toch bedankt want ik had gedacht dat niemand zou antwoorden :cab::bonk:

1) Uhh, ik heb zelf een nieuwe frametje gekocht, omdat de vorige mij niet aanstond, dit is echt bullshit. :cya:

2) Maar je zegt niet stand-by, je zei 2 dagen .. Dus jij moet nadenken ;)

En toch denk ik dat de officieele site het juist heeft..

Geplaatst:

Ik maak niet graag mensen wat Belachelijk maar nu moet het toch hoor.

Jij zegt dat de Officiele Site Gelijk heeft? Jij zegt dat de EL71 verwisselbare Covers heeft?

Wel, de Officiele Site ZEGT dat de EL71 GEEN verwisselbare Covers heeft!:schater:

En ik herhaal het even Letterlijk:"Op de Site staat dat hij STAND BY 300 uur meegaat, maar ik heb een Review gelezen van Iemand die hem Heeft en die zegt dat ie maar 2 dagen meegaat. En in die 2 dagen heeft hij dus NIEt Gebeld En GEEN spelletjes Gespeeld :duh: " Als hij zegt dat hij bij Hem maar 2 dagen meegaat dan Bedoelt hij Ook Stand By e...

En dan nog iets, Het zou niet de Eerste keer zijn dat de Officiele Site overdrijft hé...

We moeten in ons achterhoofd houden dat dat gwn een Site is om het Product te doen Verkopen. :)

Geplaatst:

OMG, ik dacht dat je bedoelde dat het voor geen enkele gsm bestond. :$

Anyway, normaal zou de site niet mogen overdrijven, wettelijk gezien...

Geplaatst:

Tjah maar als ze naar boven kunnen afronden zullen ze dat wel doen... Toch vind ik het vreemd dat die man zei dat hij maar 2 dagen meeging... :N En het werd bovendien nog eens bevestigd door 5 andere bezitters.

Geplaatst:

Jij zegt dat de Officiele Site Gelijk heeft? Jij zegt dat de EL71 verwisselbare Covers heeft?

Wel, de Officiele Site ZEGT dat de EL71 GEEN verwisselbare Covers heeft!:schater:

En ik herhaal het even Letterlijk:"Op de Site staat dat hij STAND BY 300 uur meegaat, maar ik heb een Review gelezen van Iemand die hem Heeft en die zegt dat ie maar 2 dagen meegaat. En in die 2 dagen heeft hij dus NIEt Gebeld En GEEN spelletjes Gespeeld :duh: " Als hij zegt dat hij bij Hem maar 2 dagen meegaat dan Bedoelt hij Ook Stand By e...

En dan nog iets, Het zou niet de Eerste keer zijn dat de Officiele Site overdrijft hé...

We moeten in ons achterhoofd houden dat dat gwn een Site is om het Product te doen Verkopen. :)

Kerel. Zim heeft zelf ook zo'n mobiel, waarom zou hij wel covers kunnen verwisselen en jij niet?

Geplaatst:

Kerel. Zim heeft zelf ook zo'n mobiel, waarom zou hij wel covers kunnen verwisselen en jij niet?

Neenee, het ging over een misverstand... Ik dacht dat hij bedoelde dat je op geen enkele gsm een cover kon verwissellen.

Geplaatst:

Neenee, het ging over een misverstand... Ik dacht dat hij bedoelde dat je op geen enkele gsm een cover kon verwissellen.

Oohw..oke. Naja zoeken jullie de + & - punten nog maar even uit van deze mobiel.

Geplaatst: (bewerkt)

Zim Heeft me een PB gestuurd en Nu snappen we het... We komen nu volledig overeen! :Y

Zow; Nu de misverstanden uitgeklaard zijn, kunnen we ons weer concentreren op de 2 vragen. :)

1)Bestaat de EL71 ook in het zwart?

2)Is het echt zo dat de EL71 maar 2 dagen meegaat in Stand By terwijl er op de Site 300 uur staat!?

En nu antwoordt niemand. :duh::ch::-(

Bewerkt: door B.I.G._-M_*
Geplaatst:

Ik weet niet op welke site jij hebt gelezen dat de batterij maximaal 2 dagen meegaat, maar op kieskeurig.nl zie ik ook dat twee mensen dat zeggen. Ik zou er vanuit gaan dat dat klopt, totdat je van een consument hoort dat het niet zo is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...