MNC3 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 *Gratis online Je zei net zelf dat budget geen probleem was, dus kan je beter een klein beetje meer betalen voor iets veel beters (XBL). *En betere specs Valt heel erg mee, scheelt vrij weinig. *Genoeg games Het 360 assortiment is minstens zo groot als die van de PS. PS3 online zal niet veel minder zijn. Denk zelfs bijna even goed. Xbox 360 ios nog duurder op lopende jaren. Maar dat maakt nu niet uit. PS3 = gratis online gamen en alleen games contents betalen. Bij x360 is het beide betalen. Beter specs maakt niet zoveel uit. Ik denk dat qua games nog ps3 iets meer voordeel heeft.Maar dit zal ook afwachten worden. _______________ Die fanboy reacties zijn totaal niet nodig. Wie de drie consoles respecteert dat zijn voor mij echte gamers. Reageren
Crifox Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Mwah, als je kijkt naar ps2 online en xboxlive..... En als ik de lijsten bekijk met games voor ps3 is er niet veel meer dan voor de xbox. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Crifox Reageren
.Syfes Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Nu de Playstation 3 op komst is, nemen bij mij de zenuwen toe. Maar sinds kort volg ik ook alle Xbox360 nieuws op. En natuurlijk zijn daar een pak aan hele mooie filmpjes bij. Neem nu PGR3. Niet veel spellen hebben een letterlijk zicht uit de ogen van een persoon.Ook Test Drive voor Xbox 360 heeft een prachtige Person-view( zo noem ik het zelf ) en die games worden populairder met de dag. Nu, zelf kan ik niet kiezen dus zou ik jullie advies nodig hebben. Een Playstation 3 of een Xbox 360 Ik zal je zeggen wat je moet kiezen :De playstaion 3 natuurlijk ,hij kost meer als de xbox360 omdat hij beter als de xbox360 de playstaion3 is drie keer sneller en beter als de xbox360 , Reageren
Crifox Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Lol @ bullshit hierboven. De ps3 is ZEKER niet 3 keer zo snel als de xbox360. Het verschil is miniem. Xbox360 is marktleider, accept it Bewerkt: 25 augustus 2006 door Crifox Reageren
M.Gordon Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Xbox360 is marktleider, accept it xbox 360 marktleider de PLAYSTATION 2 wordt nog beter verkocht! Reageren
Crifox Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Xbox360 is marktleider, accept it xbox 360 marktleider de PLAYSTATION 2 wordt nog beter verkocht! omdat je van een xbox 3 ps2's kan kopen, daarbij vraagt ie niet om een ps2 Bewerkt: 25 augustus 2006 door Crifox Reageren
M.Gordon Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Xbox360 is marktleider, accept it xbox 360 marktleider de PLAYSTATION 2 wordt nog beter verkocht! omdat je van een xbox 3 ps2's kan kopen, daarbij vraagt ie niet om een ps2 De komende jaren word het gewoon het zelfde als de vorige jaren. Vorige jaren: PS2 1ste xbox 2de of 3de (weet niet meer precies of gamecube slechter was of niet) Komende jaren: PS3 1ste x360 2de of 3de (wii kan ook makkelijk van x360 winnen) Reageren
mattiejj Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 @mattiejj, Ja ANTI-PS gast. Gran Turismo is niet alleen mooier maar ook beter rij gedrag wat de meeste race gamers willen. Je vindt zo te zien GTA VCS mooi, maar ja die komt niet op de xbox. gast,ik heb een PS1,PS2,PSP en dan mij beschuldigen van Anti-PS,GT heb je niet eens gespeeld man waar heb je het over!Gran turismo GT4=GT3 plus extra auto's GT-HD=GT4 met betere graphics=GT3 PGR3 heeft teminste een Onlinemode! ,GTA:VCS komt inderdaad niet voor Xbox360 maar ook niet voor PS3 GTA:IV krijgt wel toevallig extra content op Xbox360.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 @mattiejj, Ja ANTI-PS gast. Gran Turismo is niet alleen mooier maar ook beter rij gedrag wat de meeste race gamers willen. Je vindt zo te zien GTA VCS mooi, maar ja die komt niet op de xbox. gast,ik heb een PS1,PS2,PSP en dan mij beschuldigen van Anti-PS,GT heb je niet eens gespeeld man waar heb je het over!Gran turismo GT4=GT3 plus extra auto's GT-HD=GT4 met betere graphics=GT3 PGR3 heeft teminste een Onlinemode! ,GTA:VCS komt inderdaad niet voor Xbox360 maar ook niet voor PS3 GTA:IV krijgt wel toevallig extra content op Xbox360.. Hoe kom je erbij dat R* extra content uit gaat geven? Reageren
aquarium89 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 persoonlijk zou ik vppr de ps3 gaan, niet alleen omdat ik een sony aanhanger ben maar ook door het feit dat als je een ps3 koopt dat je een console koop voor langer termijn. dit komt doordat de ps3 een HD-DVD speler krijgt. dit betekent veel grotere spellen voor de ps3 dan voor de xbox 360. want microsoft heeft bekent gemaakt maakt dat in ieder geval het komende jaar er geen HD-DVD speler voor de xbox 360 komt. ook al zou er dan wel een HD-DVD speler voor de xbox 360 komen dan moet je die er nog steeds los bij kopen wat ongeveer neer gaat komen op rond nabij 175 dollar dat houd in dat het hier in europa wel duurder word. dat is namelijk altijd zo dus ga ongeveer uit van 200 euro. even snel een reken som: 400 + 200 is toch ook 600 euro. of te wel even duur als een ps3. verder heeft de ps3 geen losse voeding zoals bij de xbox. voor mensen met weinig ruimte is een ps3 practicer conclusie koop geen 360 omdat je dan maar 400 betaald inplaats van 600 op langer termijn word de 360 duurder dan de ps3 hopelijk heb je wat aan deze info gr bart Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 persoonlijk zou ik vppr de ps3 gaan, niet alleen omdat ik een sony aanhanger ben maar ook door het feit dat als je een ps3 koopt dat je een console koop voor langer termijn. dit komt doordat de ps3 een HD-DVD speler krijgt. dit betekent veel grotere spellen voor de ps3 dan voor de xbox 360. want microsoft heeft bekent gemaakt maakt dat in ieder geval het komende jaar er geen HD-DVD speler voor de xbox 360 komt. ook al zou er dan wel een HD-DVD speler voor de xbox 360 komen dan moet je die er nog steeds los bij kopen wat ongeveer neer gaat komen op rond nabij 175 dollar dat houd in dat het hier in europa wel duurder word. dat is namelijk altijd zo dus ga ongeveer uit van 200 euro. even snel een reken som: 400 + 200 is toch ook 600 euro. of te wel even duur als een ps3. verder heeft de ps3 geen losse voeding zoals bij de xbox. voor mensen met weinig ruimte is een ps3 practicerconclusie koop geen 360 omdat je dan maar 400 betaald inplaats van 600 op langer termijn word de 360 duurder dan de ps3 hopelijk heb je wat aan deze info gr bart De PS3 krijgt geen hd-dvd speler. Maar een blu-ray speler met 25 gige ruimte voor elke laag. Reageren
Eli R Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 De PS3: +Punten .Graphics(als je dit al als pluspunt mag zien) .inc. HD .Gratis online .Aanbod van spellen komt goed door first party support en producers als EA. .Blu ray -punten .Prijs .Niet veel support van kleinere thirdparty bedrijven ivm hoge productie kosten van een game op de PS3, wat betekent veel van hetzelfde en niet veel variatie. .Playstation spellen hebben nooit echt kwaliteit gehad. .Controller die niet goed in de hand ligt, plus de PS3 controller heeft geen trilfunctie en 'gejatte' xyz (halve)""""motion sensor"""" .De grootte van de PS3 kan uitmaken voor mensen met vrij weinig ruimte. .De PS3 showt ook minder mooi op een normale TV. Xbox360 +Punten .Hele goede online service. .Goedkoper als de PS3. .Graphics. .Goede support van Third Party developers. .Beter in de hand liggende controller ten opzichte van de PS3 "Dual shock 3" controller. .Duurdere DVD lezer(HD-DVD reader) is volledig optioneel en er is geconfirmeerd dat de HD-DVD lezer niet gebruikt zal worden voor spellen maar uitsluitend voor films. .toekomstige integratie met Windows Vista .GTA IV krijgt exclusieve updates via xboxlive Halve -Punten .Voor mensen zonder geld is het onhandig dat je voor de Gold versie van xboxlive moet betalen, maar daarintegen is de silver versie(waarmee je dan wel niet online kan gamen) gratis. -punten .De xbox360 maakt een boel geluid, vanuit persoonlijke ervaring met een vriend kan ik vertellen dat de eerste generatie dit iniedergeval heeft. Ik weet niet of 2e generatie(na de eerste 'lozing') xbox360 dit ook heeft. .De Xbox360 heeft een vrij grote voeding met een niet hele lange draad aan de xbox360 kant waarbij het betekent dat je je voeding vlak bij de xbox 360 moet houden wat lelijk kan oogen. eigen toevoeging: Wat hierboven allemaal beschreven staat is objectief en ik kies geen enkele kant, maar zoals ik het hierboven beschreven heb, zou ikzelf voor een Xbox360 kiezen _______________________________________________________ Wat hierna komt moet volledig persoonlijk moeten worden opgevat aangezien ik een hart voor Nintendo heb Nintendo Wii +punten .Inovatieve Controller .Hele goede support van ThirdParty developers. .Veel exclusieve games. .Virtual Console(tegen een zacht prijsje oude games downloaden) .De prijs(niet duurder als 250 euro) .Goede games als Mario, Zelda, Metroid, Ubisofts Red Steel. .Hoogstwaarschijnlijk gratis online. .Grootte.(niet groter als 3 DVD hoesjes tegen elkaar) .Opslag word gedaan op SD kaartjes die vrij goedkoop zijn. -Punten .Voor sommige gamers kan het uitmaken dat de Wii vergeleken met de PS3 en Xbox360 mindere graphics produceert. .Je kan niet houden van verandering, anders zijn als anderen, en niet van de nieuwe controller houden. Wat je bij voorbaat al weet, want dit roep je namelijk uit voordat je met de controller gespeelt hebt. Als dit jou bekent voorkomt, dan ben je waarschijnlijk een Playstation Fanboy. .Je kan simpelweg gewoon echt niet houden van de controller. .Geen HD, word goedgemaakt door laatste punt +punten, wel 512 flash drive. Eigenlijk zijn er dus geen échte minpunten aan de Wii. De Wii heeft met smaak te maken, en niet met de aspecten er aan vast. Reageren
Crifox Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Hoe kom je erbij dat R* extra content uit gaat geven? Aangekondicht door Take2 Daarbij krijgt de xbox360 wel een HD-DVD speler (herfst). Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) De PS3:+Punten .Graphics(als je dit al als pluspunt mag zien) .inc. HD .Gratis online .Aanbod van spellen komt goed door first party support en producers als EA. .Blu ray -punten .Prijs .Niet veel support van kleinere thirdparty bedrijven ivm hoge productie kosten van een game op de PS3, wat betekent veel van hetzelfde en niet veel variatie. .Playstation spellen hebben nooit echt kwaliteit gehad. .Controller die niet goed in de hand ligt, plus de PS3 controller heeft geen trilfunctie en 'gejatte' xyz (halve)""""motion sensor"""" .De grootte van de PS3 kan uitmaken voor mensen met vrij weinig ruimte. .De PS3 showt ook minder mooi op een normale TV. Dat is dus totale onzin. Er zijn zat kleinere thirdparty developers. En waarom hebben playstation spellen geen kwaliteit? Dat is dus echt een uitspraak van niks en slaat nergens op. Eveneens ligt de controller volgens mij perfect in de hand. Hoe kom je erbij dat R* extra content uit gaat geven? Aangekondicht door Take2 Daarbij krijgt de xbox360 wel een HD-DVD speler (herfst). Link? ^^ Bewerkt: 25 augustus 2006 door Mania-92 Reageren
Eli R Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Dat is dus totale onzin. Er zijn zat kleinere thirdparty developers.En waarom hebben playstation spellen geen kwaliteit? Dat is dus echt een uitspraak van niks en slaat nergens op. -Hoeveel spellen zijn er voor de PS2? 2300? Noem mij eens 20 spellen van topkwaliteit. Alleen firstparty. -En er zijn ook grotere bedrijven gestopt met een aantal games voor de PS3, zoals Rayman Raving Rabbids van Ubisoft, omdat voor de PS3 producen te veel geld kost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.