Jump to content

Xbox360 of Playstation 3


Merticus XVII

Recommended Posts

Dat is dus totale onzin. Er zijn zat kleinere thirdparty developers.

En waarom hebben playstation spellen geen kwaliteit? Dat is dus echt een uitspraak van niks en slaat nergens op. :?

-Hoeveel spellen zijn er voor de PS2? 2300? Noem mij eens 20 spellen van topkwaliteit. Alleen firstparty.

-En er zijn ook grotere bedrijven gestopt met een aantal games voor de PS3, zoals Rayman Raving Rabbids van Ubisoft, omdat voor de PS3 producen te veel geld kost.

Rayman, hoe gives a fuck. :bonk: Kiddo's hebben toch nog geen PS3.

Daarbij komt dat je niet kunt bepalen wat een top spel is. Wat ik een topspel vind hoef jij geen topspel te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crifox

    8

  • Mania-92

    7

  • M.Gordon

    5

  • Merticus XVII

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb dit topic is doorgelezen en op het gezeik van Crifox dat de XB beter is dan de PS, en de bullshit van mania andersom,(@alle2: Dit word niet zo bedoeld, maar maakt het wat duidelijker) hebben jullie nog steeds die jongen geen antwoord gegeven. Alleen in Eli zijn post zie ik enige inhoud waar ie heel wat aan heeft.

Mijn mening(Ik ben anticonsole...):

PS3 Sucks

XB360 Sucks

WIIIIIII Sucks

PC 0wnt! _O_

Maar daar heeft die gast niks aan :schater: .

Maar ik zou gewoon goed kijken wat voor games jij zoekt, en dan kijken op welke console daar de meeste/beste games opzijn/opuitkomen die jij wilt hebben. De xdoos is goedkoper dus kun je al meteen wat games kopen.(maar aangezien bij jou 'geld geen rol speelt' zal dat niet veel uitmaken). Wat mij part koop je ze alle 3(PS,XB,WII).

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zouden we een topic "ps3 VS Xbox360 VS Wii'' moeten hebben :D

@ Mania, waarvan wil je een link :puh:

Link naar bericht dat gta extra content zou krijgen op de X360...

Here you go

http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=195754

Gaat om dit stukje:

Separately, Microsoft and Rockstar Games are proud to announce a strategic alliance to provide exclusive episodic content for Xbox Live®, giving the community ever-expanding gameplay experiences that simply aren't possible on other consoles.
Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

persoonlijk zou ik vppr de ps3 gaan, niet alleen omdat ik een sony aanhanger ben maar ook door het feit dat als je een ps3 koopt dat je een console koop voor langer termijn. dit komt doordat de ps3 een HD-DVD speler krijgt. dit betekent veel grotere spellen voor de ps3 dan voor de xbox 360. want microsoft heeft bekent gemaakt maakt dat in ieder geval het komende jaar er geen HD-DVD speler voor de xbox 360 komt. ook al zou er dan wel een HD-DVD speler voor de xbox 360 komen dan moet je die er nog steeds los bij kopen wat ongeveer neer gaat komen op rond nabij 175 dollar dat houd in dat het hier in europa wel duurder word. dat is namelijk altijd zo dus ga ongeveer uit van 200 euro. even snel een reken som: 400 + 200 is toch ook 600 euro. of te wel even duur als een ps3. verder heeft de ps3 geen losse voeding zoals bij de xbox. voor mensen met weinig ruimte is een ps3 practicer

conclusie koop geen 360 omdat je dan maar 400 betaald inplaats van 600 op langer termijn word de 360 duurder dan de ps3

hopelijk heb je wat aan deze info

gr bart

Het verschil is alleen dat de consument bij de Xbox360 zelf kan kiezen of je wel of geen HD-DVD-speler wil kopen, omdat die voor games niet noodzakelijk is. Bij de PS3 ben je verplicht om een Blu-Ray-speler te kopen, waardoor je met de PS3 nog steeds duurder uit bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...