Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA SA op de xbox kan je modden. en het is niet zo moeilijk? Je xbox moet wel omgebouwd zijn wat dus illegaal is. Zonder ombouwing kan het volgens mij niet. Als je xbox omgebouwd is kan je het spel op je hd zetten, en naar je pc kopiëren. Daar kan je dan aanpassingen in maken. Dit is natuurlijk wel een tikkel moeilijker dan de pc versie, maar het is dus mogelijk.

Geplaatst:
GTA SA op de xbox kan je modden. en het is niet zo moeilijk? Je xbox moet wel omgebouwd zijn wat dus illegaal is. Zonder ombouwing kan het volgens mij niet. Als je xbox omgebouwd is kan je het spel op je hd zetten, en naar je pc kopiëren. Daar kan je dan aanpassingen in maken. Dit is natuurlijk wel een tikkel moeilijker dan de pc versie, maar het is dus mogelijk.

ik heb mijn x box niet omgebouwt en wel me gta sa gemod

alleen lukt het me nu niet meer op de 360 :?

Geplaatst:

Dat klopt, aangezien de XBox360 totaal anders is dan de gewone XBox. Er zit zelfs een processor met een andere architectuur in, de XBox360 staat tot de XBox als de Mac staat tot de PC, quite a difference dus. De XBox360 is bij mijn weten nog niet ver genoeg gekraakt om modden mogelijk te maken, en als dit het geval zou zijn, is het waarschijnlijk illegaal.

Geplaatst:

Mag ik vragen hoe je dat dan gedaan hebt?

>>> Door JGuntherS: Dat ligt tussen het grijze gebied van legaal en illegaal in, dus bespreek dit liever niet in alle openheid. Daarnaast zou het offtopic zijn ;) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...