Goliat Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 400x200 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Ik zet deze in:
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik wil wel tegen je: Een gouwe ouwe.
Goliat Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 General Lee: Goliat: Het stemmen kan beginnen.
.Levi. Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Mijn stem gaat naar General Lee. General Lee: Als ik zo naar beide signatures kijk dan stem ik op jou omdat ik jou signature niet al te eentonig vind. Goed kleurengebruik leuke animatie erbij al kon hij wel wat scherper (animatie). De tekst qua kleur is ook goed uitgekozen, past goed bij het geheel van de signature. Je naam GL rechtsboven in de hoek had ik liever anders willen zien, misschien meer in de stijl hoe je Young Buck hebt geschreven. Goliat: Het is iets anders dan de meeste gewend zijn, alleen bij mij valt het niet echt goed in de smaak. Qua kleuren is het veels te eentonig. Als er een aantal geweldige effecten er doorheen zaten dan zou het nog wat leuker zijn om naar je signature te kijken laat ik het zo zeggen. Je tekst in het geel midden in een blauweachtige signature dat past niet echt. De font van de tekst is ook niet echt goed uitgekozen. Als ik jou was zal ik gewoon een witte tekst neerzetten, en dan de opacity verlagen of het op overlay zetten kijken hoe dat staat. Jullie beiden hebben je best gedaan dat weet ik, alleen toch gaat mijn stem naar General Lee.
Gta Ripper Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Mijn stem gaat naar General Lee.General Lee: Als ik zo naar beide signatures kijk dan stem ik op jou omdat ik jou signature niet al te eentonig vind. Goed kleurengebruik leuke animatie erbij al kon hij wel wat scherper (animatie). De tekst qua kleur is ook goed uitgekozen, past goed bij het geheel van de signature. Je naam GL rechtsboven in de hoek had ik liever anders willen zien, misschien meer in de stijl hoe je Young Buck hebt geschreven. Goliat: Het is iets anders dan de meeste gewend zijn, alleen bij mij valt het niet echt goed in de smaak. Qua kleuren is het veels te eentonig. Als er een aantal geweldige effecten er doorheen zaten dan zou het nog wat leuker zijn om naar je signature te kijken laat ik het zo zeggen. Je tekst in het geel midden in een blauweachtige signature dat past niet echt. De font van de tekst is ook niet echt goed uitgekozen. Als ik jou was zal ik gewoon een witte tekst neerzetten, en dan de opacity verlagen of het op overlay zetten kijken hoe dat staat. Jullie beiden hebben je best gedaan dat weet ik, alleen toch gaat mijn stem naar General Lee. Mee eens, ik stem ook op GL. Suc6 beide!
DaddyPimp Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ben ik het ook mee eens Levi! Ik stem voor GL want er zit gewoon meer ''sfeer'' in..
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik stem ook op San_Andreas_Nigga Omdat er meer sfeer in zit. En ik moet zeggen. Dit is 1 van je beste.
Recommended Posts