Planlos Ultra Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Hoe kan ik een bestand opslaan als php bestand? Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Dat is niet zo moeilijk, staat dat niet in dat boek van je? Maar goed ik kan het wel even uitleggen. Je maakt het script in het kladblok bijvoorbeeld dan ga je simpel weg naar: 'Bestand (File) > Opslaan Als... (Save If...)'. Dan kies je voor een .php extensie dus bijvoorbeeld index.php, want dan kent het de Php extensie. Dan upload je hem op je server en je kan gaan testen met je eerste script, het kan wezen dat je de opslag methode moet zetten op: 'Alle bestanden'. Anders krijg je zo'n bestand: 'index.php.txt'. Dat is dus gewoon een tekstbestand zonder enige inhoud van werking. Mocht er verder nog wat wezen zeg het maar hoor! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Het staat wel in mijn boek maar ik vind nergens de opslag file van .php Reageren
Goliat Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Je moet de extensie niet in een lijst selecteren, doe wat SB zegt en kies: Alle bestanden. En typ vervolgens iets wat op .php eindigd, zoals SB ookal als voorbeeld aangaf index.php Zie ook deze screen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.