Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik heb dus ff een vraag, telkens worden hier op GTAgames.nl hele mooie modellen enzo gemaakt en die wil ik graag laten rijden in mijn GTAViceCity, nu heb ik ook het programma MMG1.1 geïnstaleerd en weet hoe het werkt als ik dan een model wil replacen en ik klik op een gedownloade auto (een DFF of TXT bestand) dan zegt hij telkens dat dat bestand te groot is! Bij MMG zijn alle bestanden zo'n beetje 10 kb of 40 kb enzo maar als ik bij de gedownloade auto kijk is die meestal 660 of 640 KB groot, dat is dus inderdaad te groot om te vervangen, weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil namelijk graag gedownloade dingen in mijn ViceCity kunnen hebben, alvast bedankt voor het helpen en ik hoop dat het lukt :cya::klap:

Geplaatst:

Ik gebruik gewoon IMG tool, en daarmee wil hij alles vervangen. Probeer het gewoon eens met de IMG tool, lukt het dan nog niet, dan kun je hier altijd weer terecht!

Geplaatst:

ja ik doe dan dus replace en dan een DFF of TXT bestandje er tegenaan gooien maar dan zegt ie dus dat het bestand te groot is.

Geplaatst:

Weet niemand een oplossing? Ik kan nog steeds geen gedownloade auto's in Vice City brengen, wie kan me asjeblieft helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja. De oude TXD, ed DFF Deleten, en vervolgens de nieuwe weer toevoegen. :)

*Toevoegen, is NIET Replacen, maar ADD.

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:

Ok dus nu heb ik het programma en heb dat bestand opgezocht dan klik ik met de rechter muistoets en dan? :?

Tnx for helping me _O_

Geplaatst:

Geen rechter muisknop!, dat bestand moet je eerst deleten (En de txd ook) Nu druk je vervolgens op COMMANDS, en dan op ADD (of gewoon CTRL + A), en nu voeg je de nieuwe txd, en dff toe.

Nu zou ie het moeten doen! (let er wel op, dat je bij het deleten de TXD, en DFF echt verwijdert. Andres is je bestand zometeen, dubbel)

*DEL-knop = deleten.

AppleMac.... :)

Geplaatst:

Hey Apple!

Tnx volgens mij is het gelukt, moet ik het niet opslaan daarna ofzo? Ik ben de auto namelijk nogniet tegengekomen in ViceCity :ch:

Geplaatst:
Je moet wel op "rebuild archive" duwen in de IMG-tool.

Oh, ja :bonk: Ik doe dat anders nooit :puh: Maar, hij doet het wel bij mij:P

Geplaatst:

Holy Moly nu snap ik er helemaal niks meer van! Kan je dat asjeblieft eens uitleggen Roy? _O_

Nu wil ik weer een auto toevoegen en zegt IMM Dat Dir bestand is al in gebruikt. (Ja met die taalfouten erin) maar het staat niet open ofzo, ik snap dr niks meer van! En GTA VC doet nu ook raar, als ik een game wil opslaan wordt het hele scherm zwart en zie ik niets meer en reageert de computer niet...Ik ga VC ff opnieuw instaleren...

Tnx voor het antwoorden en ben benieuw Roy wat je bedoelt.

Geplaatst:

Hij bedoelt, nadat je je auto daarneergezet hebt (in die img), dat je dan op COMMANDS>REBUILD ARCHIVE moet klikken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...