wizzard Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Hallo allemaal! Ik heb dus ff een vraag, telkens worden hier op GTAgames.nl hele mooie modellen enzo gemaakt en die wil ik graag laten rijden in mijn GTAViceCity, nu heb ik ook het programma MMG1.1 geïnstaleerd en weet hoe het werkt als ik dan een model wil replacen en ik klik op een gedownloade auto (een DFF of TXT bestand) dan zegt hij telkens dat dat bestand te groot is! Bij MMG zijn alle bestanden zo'n beetje 10 kb of 40 kb enzo maar als ik bij de gedownloade auto kijk is die meestal 660 of 640 KB groot, dat is dus inderdaad te groot om te vervangen, weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil namelijk graag gedownloade dingen in mijn ViceCity kunnen hebben, alvast bedankt voor het helpen en ik hoop dat het lukt Reageren
Donwell Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik gebruik gewoon IMG tool, en daarmee wil hij alles vervangen. Probeer het gewoon eens met de IMG tool, lukt het dan nog niet, dan kun je hier altijd weer terecht! Reageren
wizzard Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ja die heb ik ook maar die zegt dus bestand te groot Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Moet je het oude bestand delete en het nieuwe add-en. Reageren
wizzard Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ja ik doe dan dus replace en dan een DFF of TXT bestandje er tegenaan gooien maar dan zegt ie dus dat het bestand te groot is. Reageren
wizzard Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Weet niemand een oplossing? Ik kan nog steeds geen gedownloade auto's in Vice City brengen, wie kan me asjeblieft helpen? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ja. De oude TXD, ed DFF Deleten, en vervolgens de nieuwe weer toevoegen. *Toevoegen, is NIET Replacen, maar ADD. Bewerkt: 26 augustus 2006 door Apple-Mac Reageren
wizzard Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ok dus nu heb ik het programma en heb dat bestand opgezocht dan klik ik met de rechter muistoets en dan? Tnx for helping me Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Geen rechter muisknop!, dat bestand moet je eerst deleten (En de txd ook) Nu druk je vervolgens op COMMANDS, en dan op ADD (of gewoon CTRL + A), en nu voeg je de nieuwe txd, en dff toe. Nu zou ie het moeten doen! (let er wel op, dat je bij het deleten de TXD, en DFF echt verwijdert. Andres is je bestand zometeen, dubbel) *DEL-knop = deleten. AppleMac.... Reageren
wizzard Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Hey Apple! Tnx volgens mij is het gelukt, moet ik het niet opslaan daarna ofzo? Ik ben de auto namelijk nogniet tegengekomen in ViceCity Reageren
-Roy- Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Je moet wel op "rebuild archive" duwen in de IMG-tool. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Je moet wel op "rebuild archive" duwen in de IMG-tool. Oh, ja Ik doe dat anders nooit Maar, hij doet het wel bij mij:P Reageren
wizzard Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Holy Moly nu snap ik er helemaal niks meer van! Kan je dat asjeblieft eens uitleggen Roy? Nu wil ik weer een auto toevoegen en zegt IMM Dat Dir bestand is al in gebruikt. (Ja met die taalfouten erin) maar het staat niet open ofzo, ik snap dr niks meer van! En GTA VC doet nu ook raar, als ik een game wil opslaan wordt het hele scherm zwart en zie ik niets meer en reageert de computer niet...Ik ga VC ff opnieuw instaleren... Tnx voor het antwoorden en ben benieuw Roy wat je bedoelt. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Hij bedoelt, nadat je je auto daarneergezet hebt (in die img), dat je dan op COMMANDS>REBUILD ARCHIVE moet klikken. Reageren
wizzard Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Hey Apple, tnx het is gelukt, Geweldig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.