Jump to content

Magneet Helicopter!?!

Recommended Posts

Geplaatst:

De Cargobob heeft geen magneet, in de missie Up, Up and Away, is er een Leviathan met magneet, die kan je wel auto's mee optillen, maar alleen in die missie, zet je hem in je garage, dan is de magneet verdwenen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan alleen in de missie: 'Up, up and Away'. Hier moet je vanaf Las Venturas een Leviathan stelen dan moet je met de Lieviathan een geldwagen (sucuriar) stelen en dan moet je die mee nemen naar de Verdant Meadows. Als je deze missie hebt gehaald kun je hem gewoon halen op je vliegveld in de Verdant Meadows. Maar die heeft geen magneet er aan hangen. Ik snap zelf ook niet waarom er geen magneet aan hangt als je geen missie aan het doen bent, maar daat zal Rockstar Games wel expres gedaan hebben, omdat het missie script alleen in die missie van Up, up and Away werkt. Ik hoop dat je nu een beetje begrijpt hoe het in elkaar steekt, ik wens je veel succes met het spel en als er nog iets mocht wezen zeg het maar gerust, want vragen staan open! :)

Met een Cargobob kan je dus geen voertuigen verplaatsen door middel van een magneet! ;)

---

vraag me niet waarom =D
Dan ga ik jou ook nog eens wat leren Kraay. Het zit hem in de .scm oftewel de main.scm. Iemand heeft waarschijnlijk de main.scm aangepast en die werkt exclusief met een savegame die je op een main.scm bent begonnen. Al pas je 1 regel aan op dit main.scm kun je hem niet meer gebruiken voor een andere savegame. Dus als je het gebruikt moet je de main.scm of script.img backuppen! Ik hoop dat het duidelijk is kraay! :Y Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Hoi, deze magneet is eigenlijk alleen maar in één missie verkrijgbaar(ik dacht up, up and away). Naderhand niet meer. Ik heb wel is ergens een mod gevonden waarmee je hem in elke missie hebt(best wel lol). Alleen moet je dan wel een Nieuwe savegame beginnen, omdat het met de oude niet werkt(vraag me niet waarom =D ). Als je hem wilt hebben zeg het maar, dan upload ik hem voor je ;)

Geplaatst: (bewerkt)

In de missie Up, Up and Away zul je een Leviathan moeten stelen, met daaronder een magneet, om vervolgens een securicar op te halen. Daarna spawnt deze helikopter op je vliegveld, maar ditmaal zonder magneet. Alleen in deze missie zul je een helikopter met magneet aantreffen, verder in het spel nergens. Wel kan dit door middel van een mod, hiervoor zul je eens goed moeten rondkijken.

Je kan dus niet met een Cargobob o.i.d. een voertuig vervoeren door middel van een magneet.

EDIT: Te laat... :(

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...