Matiscus Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik ben weer aan het converteren geslaan. Deze keer is het een Honda S2000 geworden. Het originele model is gemaakt door Nietzko. Ik had hem paar dagen een mail gestuurt voor zijn toestemming te krijgen op zijn model te converteren. Deze heb ik dan ook gekregen. Bij deze kan ik jullie al een paar WIP screens laten zien. Comments en ideeën zijn altijd welkom. Het is nog WIP dus er zitten nog reflectie fouten in. En ook nog wel wat andere fouten. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ziet er zeker goed uit, Matiscus!! Ik verheug me al op de (BETA-)download! Welke auto vervangt hij eigenlijk?? Reageren
mickey Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ziet er zeker netjes uit. Misschien leuk om aparte velgen te maken? Want deze zijn wel een beetje erg wit . Uit wat heb je hem eigenlijk geconverteerd? Greets, Mickey Reageren
PrI3sT Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 weet niet of dit mogelijk is maar misschien kun je de ruiten verduisteren Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Matiscus wat moet ik hier toch mee aan het is gewoont te goed.... >>> Door DaBeast: Kijk eerst naar de datum van het topic A.U.B. Als hij al oud is (een maand of 2), bump dan aleen als je nuttige informatie wilt geven. Dit geld voor iedereen, dus ook voor jou en Bavo Lievens .<<< Reageren
-_- Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 de banden moeten groter maar verder goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.