Eenkhoorn Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Halló , De misse Cesar Vialpando: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Cesar_Vialpando Hier moet je die toetsen op je NumPad indrukken die in beeld komen: Numpad 2: Naar Beneden Numpad 4: Naar Links Numpad 6: Naar Rechts Numpad 8: Naar Boven Maar er staat ook schuine pijltjes, dus niet boven onder, links of rechts. Ik dacht dat dat dan de toetsen 1, 3, 7 en 9 waren maar dat is niet zo. Wat zijn deze toetsen?? Kan iemand me helpen?? Alvast bedankt Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Hey welkom op het forum Om links naar beneden te gaan druk je 2 en 4, waneer je rechts naar beneden wilt druk je op 2 en 6. Als je links omhoog wilt druk je op 4 en 8, waneer je rechts naar boven wilt druk je op 2 en 8 Je moet de toesten uiteraard tegelijk indrukken, het is dus eigenlijk niet zo heel moeilijk! Bewerkt: 24 augustus 2006 door Typhoon Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Dankje voor het verwelkomen! En heel erg bedankt voor het zeggen! Ik zal het gelijk doen en kom nu vast verder! Dag dag Reageren
Donwell Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) @Typhoon: Dat valt nog wel mee, ik krijg daar altijd een BAD... Bewerkt: 24 augustus 2006 door Donwell Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Het is me gelijk gelukt! Bedankt he! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.