Blu3ice Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil dus een .exe bestand naar een vriend doorsturen. Maar gmail blokkeert alle uitvoerbare bestanden (ook .zip). Nu weet ik wel hoe je een extensie kunt aanpassen. Je moet gewoon zorgen dat er quotes staan ("). Maar als ik bij naam wijzigen klik, kan ik geen quotes ingeven... Hoe kan ik nu de extensie van dat bestand veranderen in bestandsnaam.exe.iets ? Bewerkt: 24 augustus 2006 door Blu3ice Reageren
Schno009 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 je moet je mapinstellingen (beeld, mapopties) aanpassen zodat de bestandsextensie zichtbaar is, dan kan het gewoon met naam wijzigen! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 je moet je mapinstellingen (beeld, mapopties) aanpassen zodat de bestandsextensie zichtbaar is, dan kan het gewoon met naam wijzigen! O ja, bedankt! Ik heb er een .exe.txt van gemaakt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.