Jump to content

opnemen

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

weet een van julile misschien een programma..waarmee ik kan opnemen wat er op het scherm gebeurd?..alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

Met Fraps

(Fraps was dacht ik alleen voor games!)

Als je 1 afbeelding wil doe je prnt scrn, open je paint, plak je je afbeelding. (Werkt overal, nadeel: je kunt maar 1 tegelijk doen)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Met camtasia kan je dit. :) Zowel met games als gewoon. ;)

hartstikke bedankt:)..maar da is alleen probere..dus ik zal er na een tydje wel voor moete betale..heb je nog een adnere?(A)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wou dit net vragen, bedankt, nu zal ik ook een video tutorial maken ergens van.

Hoe werjt camstudio eigenlijk, ik zie nergens een opstart icoon.

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:
Ik wou dit net vragen, bedankt, nu zal ik ook een video tutorial maken ergens van.

Hoe werjt camstudio eigenlijk, ik zie nergens een opstart icoon.

Start -> Alle programma's

Heb je daar aleens gekeken?

Geplaatst:

Ja, en nee het zit er niet, ik opende het met winrar en pakte het uit en toen kwam ik met de vraag na een poosje kijken.

Geplaatst:
Ja, en nee het zit er niet, ik opende het met winrar en pakte het uit en toen kwam ik met de vraag na een poosje kijken.

Heb je wel de juiste gedownload dan ? ik zelf heb deze gedownload, en dan krijg je gewoon een installatie programma.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...