peter-de-gekste Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 hallo iedereen, weet een van julile misschien een programma..waarmee ik kan opnemen wat er op het scherm gebeurd?..alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Met Fraps (Fraps was dacht ik alleen voor games!) Als je 1 afbeelding wil doe je prnt scrn, open je paint, plak je je afbeelding. (Werkt overal, nadeel: je kunt maar 1 tegelijk doen) Bewerkt: 24 augustus 2006 door ikt Reageren
Zim Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Met camtasia kan je dit. Zowel met games als gewoon. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Met camtasia kan je dit. Zowel met games als gewoon. hartstikke bedankt:)..maar da is alleen probere..dus ik zal er na een tydje wel voor moete betale..heb je nog een adnere?(A) Reageren
Goudvis Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 CamStudio werkt ook prima. Nog nooit geprobeerd voor games overigens... Reageren
Follow Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik wou dit net vragen, bedankt, nu zal ik ook een video tutorial maken ergens van. Hoe werjt camstudio eigenlijk, ik zie nergens een opstart icoon. Bewerkt: 26 augustus 2006 door Follow Reageren
Goliat Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik wou dit net vragen, bedankt, nu zal ik ook een video tutorial maken ergens van.Hoe werjt camstudio eigenlijk, ik zie nergens een opstart icoon. Start -> Alle programma's Heb je daar aleens gekeken? Reageren
Follow Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ja, en nee het zit er niet, ik opende het met winrar en pakte het uit en toen kwam ik met de vraag na een poosje kijken. Reageren
Goudvis Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ja, en nee het zit er niet, ik opende het met winrar en pakte het uit en toen kwam ik met de vraag na een poosje kijken. Heb je wel de juiste gedownload dan ? ik zelf heb deze gedownload, en dan krijg je gewoon een installatie programma. Reageren
Follow Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ah, dan downloadde ik de verkeerde, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.