gtamaster1 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 heey ik zit te denken om het spel Gran Turismo 4 te kopen, ik heb veel plaatjes gezien heel mooi en realistieshe graphics, maar wat vinden jullie van het spel? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik heb Gran Turismo lang niet meer gespeeld. Maar ik heb de recenties gelezen van Gran Turismo 4 gelezen. Er zijn best wel veel verbeteringen aangebracht aan het spel. Het spel is iets realistischer geworden. Er zijn nieuwe circuits, er zijn veel auto's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk heb je veel vrijheid in het spel. Het enige minpunt is dat de kunstmatige intelligentie van de andere coureurs nog steeds te voorspelbaar is. Ik persoonlijk vind dit een van de beste racespellen. Met Gran Turismo 4 zul je jezelf niet zo snel vervelen. Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Ik zou je zeker aanbevelen om het spel te halen. Reageren
Argon Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik heb Gran Turismo lang niet meer gespeeld. Maar ik heb de recenties gelezen van Gran Turismo 4 gelezen. Er zijn best wel veel verbeteringen aangebracht aan het spel. Het spel is iets realistischer geworden. Er zijn nieuwe circuits, er zijn veel auto's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk heb je veel vrijheid in het spel. Het enige minpunt is dat de kunstmatige intelligentie van de andere coureurs nog steeds te voorspelbaar is. Ik persoonlijk vind dit een van de beste racespellen. Met Gran Turismo 4 zul je jezelf niet zo snel vervelen. Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Ik zou je zeker aanbevelen om het spel te halen. Ik ben het helemaal eens met Colonel Cortez, het spel is zeer mooi afgewerkt. Maar zoals in alle race spelen zijn de acties van de andere coureurs vrij voorspelbaar. Ik zou het zeker kopen!!! Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ok thx want ik zag hem voor 20 euro liggen en ik zat er eerder ook al over na te denken maar toen was hij 60 euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.