Jump to content

Gran Turismo 4

gtamaster1

Recommended Posts

Geplaatst:

heey

ik zit te denken om het spel Gran Turismo 4 te kopen,

ik heb veel plaatjes gezien heel mooi en realistieshe graphics,

maar wat vinden jullie van het spel?

Geplaatst:

Ik heb Gran Turismo lang niet meer gespeeld. Maar ik heb de recenties gelezen van Gran Turismo 4 gelezen. Er zijn best wel veel verbeteringen aangebracht aan het spel. Het spel is iets realistischer geworden. Er zijn nieuwe circuits, er zijn veel auto's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk heb je veel vrijheid in het spel. Het enige minpunt is dat de kunstmatige intelligentie van de andere coureurs nog steeds te voorspelbaar is. Ik persoonlijk vind dit een van de beste racespellen. Met Gran Turismo 4 zul je jezelf niet zo snel vervelen. Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Ik zou je zeker aanbevelen om het spel te halen.

Geplaatst:
Ik heb Gran Turismo lang niet meer gespeeld. Maar ik heb de recenties gelezen van Gran Turismo 4 gelezen. Er zijn best wel veel verbeteringen aangebracht aan het spel. Het spel is iets realistischer geworden. Er zijn nieuwe circuits, er zijn veel auto's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk heb je veel vrijheid in het spel. Het enige minpunt is dat de kunstmatige intelligentie van de andere coureurs nog steeds te voorspelbaar is. Ik persoonlijk vind dit een van de beste racespellen. Met Gran Turismo 4 zul je jezelf niet zo snel vervelen. Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Ik zou je zeker aanbevelen om het spel te halen.

Ik ben het helemaal eens met Colonel Cortez, het spel is zeer mooi afgewerkt. Maar zoals in alle race spelen zijn de acties van de andere coureurs vrij voorspelbaar. Ik zou het zeker kopen!!!

Geplaatst:

ok thx want ik zag hem voor 20 euro liggen en ik zat er eerder ook al over na te denken maar toen was hij 60 euro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...