WATTE Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Hee... Ik ben bezig met de missie Sayonara Salvatore , maar kan geen weg terug vinden naar portland, ik heb het vaak geprobeerd, maar het lukt niet. Zou iemand deze missie voor me kunnen halen? heel erg bedankt!! Greetz, Watte GTA3sf7.b Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Mission Passed: Sayonara Salvatore Beloning: $ 25.000,-. | Je kunt vanaf nu missies doen voor King Courtney. Extra: Het pad is niet erg moeilijk te vinden, wanneer je het erg van Asuka uitrijd ga je gelijk rechts, rijd dan een stukje en sla links af, je rijd nu door en slaat dan links af, nu rijd je een stuk door en neem je de 2e weg links, deze weg lijd zo naar Portland! Kill: Ik heb Salvatore ben een Sniper vermoord, ik had voor de zekerheid nog wat extra wapens gekocht bij Ammunation. Auto: Ik heb nog een Yazuka Stinger in je garage gezet. Pics: Nog veel plezier en succes bij het spelen van Grand Theft Auto III De savegame zit in de bijlage! Bewerkt: 24 augustus 2006 door Typhoon Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 De volgende keer mag je missie aanvraag doen in dit topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.