KernKraft01 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Hey gasten, ik reed vanmiddag of gister wweet ff niet, na een missie met de trien, ging ik er in, toen reed ik gewoon maar het grappige was ik was in eerste land, ik kon door alle trein blokades heen rijden, maar jmmrgenoeg dat ik ontspoorde. want ik reed net in las venturas. mzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Je kan niet door de trein blokades rijden. Ten eerste rem je ruim van te voren af voor de blokades (automatisch) ten tweede knal je er dan tegen aan dus het lijkt me zeer sterk dat je hier voorbij komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KernKraft01 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 nah ik reed tog echt in san fierro toen ik die niet had, en las venturas die ik nog steeds niet heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Dit kan zo zijn ik heb er ook ene keer last van gehad maar daarna niet meer dus zou waarschijnlijk bij jou ook maar 1 malig zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 net zoals het soms 20 seconde duurt om je garage te openen en de andere keer gaat eht dan vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Willempiej Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ja dit klopt. Ik had het ook het kan volgensm ij als je met je trein heel hard achteruit rijd dan kan je zo door de blokkades heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.