Jump to content

Bestaan Geesten wel/niet


Zillah

Recommended Posts

Nee, tuurlijk geloof ik er niet in :puh: Het is gewoon een verbeelding. Verbeeldingen zijn niet echt, je denkt het alleen maar. Zo is dit eigenlijk begonnen. Netzoals Aliëns en al dat soort dingen... Ik geloof wel dar er niet alleen leven hier is, maar ook op een andere planeet hoor. Maar niet van die rare marsmannetjes.

Hoe weet ji jdat dan als het zo is? Aliëns weet je niet, en geesten al helemaal niet :Y

Omdat het zo is begonnen. Iemand verveelde zich ofzo... En ging is denken aan wat wat hem uit z'n verveling hielp. Hij ging rare mannetjes tekenen. Dat werd een succes, en mensen ging er na een tijdje in geloven. Blablabla... Dus nu, gelofen er zoveel mensen in dat het ze zich verbeelden ;)

Kijk, ik ging een keer glaasje draaien met een paar vrienden. Er gebeurt dus geen ene flicker hé... Iemand wilt je erin laten geloven en laat het glas bewegen. Dus, glaasje draaien is ookal nep... :duh:

Ow, te erg in geloven dat ze dan verbeelden? Dat kan natuurijk. Sorry dat ik je noet goed begreep.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    12

  • gammie_

    8

  • Bossinkje

    8

  • philip14

    6

Als je iets zwarts in je ooghoek ziet en als je dan kijkt en het weg is is t een geest.

Ik hoop dat je dit als grapje bedoeld want als je dit serieus meent moet je toch eens hulp gaan zoeken... ;)

Ik denk wel dat er meer is "tussen hemel en aarde" maar ik geloof niet in dat oproepen enzo....

En ook niet in mensen die contact met geesten kunnen hebben...

nou in het spookverhalen topic zie ik wat anders wat jij post hoor!!

Link to comment
Delen op andere websites

nooit zeggen van het is nep heb iemand bewijzen dat het nep is nee ! zielepoten

.... Iedereen mag hier toch zijn eigen mening hebben? Om nou meteen te roepen zielepoten vind ik ook wel beetje ver gaan. Dat jij er wel in geloofd oké, maar laat anderen dan in hun waarden.

andersom dat ze bestaan zijn ook geen bewijzen maar er gebeuren hele rare dingen in de wereld...ik geloof er wel in...

niet zeggen dat ik schichzroofeen was maar ik hoorde stemmen in mijn kamer ...

en mijn oma hoort mijn opa vaak. dingen vallen soms bij mij van de keuken af terwijl ze goed liggen ...

Ik zelf heb nooit aparte dingen meegemaakt, daarom geloof ik er eigenlijk niet in. Vroeger was ik in het donker wel eens bang in bed, maar ik denk juist dat als je bang bent dat je dingen gaat horen of denkt ze gezien te hebben, terwijl dit helemaal niet zo is omdat als jij angstig bent dat je lichaam ''adrenaline produceert'' hierdoor ga je ook veel beter opletten en hoor je misschien dingen die je denkt te horen en er niet zijn.

Verder heb ik ook wel eens gehad dat de douchedeur opeens dicht viel (terwijl er geen harde wint stond en het raam nog niet eens op een kiertje open was) dit vind ik dan eigenlijk logies verklaarbaar, je hebt in huis altijd een soort ''luchtstroom'' dan is het natuurlijk begrijpelijk dat een deur dicht kan vallen.

Maar als nog er zijn inderdaad geen bewijzen, zolang er niks is aangetoond geloof ik er ook niet in, verder maak ik me ook absoluut niet druk of ze me ''ooit'' kwaad zullen doen, als ik zeg dat ze niet bestaan. Zo kun je je overal wel druk om gaan maken.

ik heb het vooral tegen turkse maffie hij zegt : het is nep! met niks erachter terwijl hij geen argumenten heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt een moeilijk onderwerp maar volgens mij bestaan geesten gewoon wel. Er zijn té veel mensen die al dingen hebben meegemaakt, die kunnen toch niet ALLEMAAL liegen?

Ikzelf heb ook een best weird verhaal. Vroeger als ik een jaar of 5/6 was sliep ik en mijn zus (2 jaar ouder) in 1 kamer. Ik herrinner me nog van toen ik er slaapte dat ik vaak dingen zag in de donkere kamer. (konijnen, een kerel die met geld staat te strooien van achter mijn kast,..) best weird maar dat kan ik verbeeld hebben. Maar 1 ding is toch nog weirder. Ik heb ooit mijn dode Opa zien staan aan de deur van de kamer en die stond te zwaaien naar mij! Ik kende mijn opa niet want hij stierf toen ik 1 jaar was. Ik weet alleen hoe hij eruitzag door foto's. Ook mis ik hem dus niet echt omdat ik hem nooit gekend heb. Dus zeggen dat ik hem zie omdat ik eraan denk en hem mis klopt niet.

Ik heb dit een hele tijd verzwegen maar uiteindelijk heb ik het een 3tal jaren geleden eens gezegd aan mijn zus. En wat blijkt, zij heeft exact hetzelfde scenario gezien!!! Opa die stond te zwaaien aan de deur.

Best raar als je het mij vraagt..

Link to comment
Delen op andere websites

brr!! jon ...mij lijkt het wel eens een keertje leuk om m,n opa te zien..

maar dit heb ik vannacht meegemaakt!!! toen ik aan het slapen was toen hoorde ik opeens iets vallen benden maar raar was..Er was niemand beneden! weird en als ik aan Ps2 zit en ik kijk naar de zie ik een schaduw voorbijvliegen ...raar maar waar ..Best wel eng mischien spookt het of niet...ik denk dat we te maken hebben met een klopgeest[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt een moeilijk onderwerp maar volgens mij bestaan geesten gewoon wel. Er zijn té veel mensen die al dingen hebben meegemaakt, die kunnen toch niet ALLEMAAL liegen?

Ikzelf heb ook een best weird verhaal. Vroeger als ik een jaar of 5/6 was sliep ik en mijn zus (2 jaar ouder) in 1 kamer. Ik herrinner me nog van toen ik er slaapte dat ik vaak dingen zag in de donkere kamer. (konijnen, een kerel die met geld staat te strooien van achter mijn kast,..) best weird maar dat kan ik verbeeld hebben. Maar 1 ding is toch nog weirder. Ik heb ooit mijn dode Opa zien staan aan de deur van de kamer en die stond te zwaaien naar mij! Ik kende mijn opa niet want hij stierf toen ik 1 jaar was. Ik weet alleen hoe hij eruitzag door foto's. Ook mis ik hem dus niet echt omdat ik hem nooit gekend heb. Dus zeggen dat ik hem zie omdat ik eraan denk en hem mis klopt niet.

Ik heb dit een hele tijd verzwegen maar uiteindelijk heb ik het een 3tal jaren geleden eens gezegd aan mijn zus. En wat blijkt, zij heeft exact hetzelfde scenario gezien!!! Opa die stond te zwaaien aan de deur.

Best raar als je het mij vraagt..

Het is sliep, niet slaapte.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf denk niet dat er geesten bestaan. Ik heb ook al wel meegemaakt dat er ineens iets naar beneden valt zonder dat het eigenlijk kan. Voor al die dingen zal er wel een verklaring bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

1973 je hebt gelijk..moechy is een eigenwijs die er niet in geloofd
ja ik weet niet of ik er in moet geloven of niet,want toch kan het gebeuren.Ze kunnen overal rond lopen allen zien we ze niet.

Het kan toch zijn dat mensen er niet in geloven, Misschien geloven jullie erin, maar Moechy hoeft het toch niet te geloven. Hij moet het toch zelf weten?

Link to comment
Delen op andere websites

1973 je hebt gelijk..moechy is een eigenwijs die er niet in geloofd
ja ik weet niet of ik er in moet geloven of niet,want toch kan het gebeuren.Ze kunnen overal rond lopen allen zien we ze niet.

Het kan toch zijn dat mensen er niet in geloven, Misschien geloven jullie erin, maar Moechy hoeft het toch niet te geloven. Hij moet het toch zelf weten?

Ik zei alleen maar'je weet maar nooit'.van mij hoeft hij er niet in te geloven hoor,sinterklaas is toch ook niet echt :) .
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat geesten bestaan..Alhoewel er wel eens iets gebeurd waarvan ik denk 'Dat is wel erg vreemd'

Bijv:

Laatst lag ik een keer in bed 's avonds,toen opeens de gordijnen bewogen..

Erg vreemd vond ik,omdat mijn broertje ook al in bed lag,en mijn beide ouders beneden waren..

Dus ik kijken of misschien het raam nog open stond,maar die ramen waren gewoon allemaal dicht..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...