Robin B Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 nah eigenlijk hebben jullie gelijk gewoon iemand in de waarde laten.. maar ik heb iets in mijn huis..iets onverklaarbaars Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 En wat is dat 'onverklaarbaars'? Reageren
Robin B Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 dat weet je wel..iets dan niet verklaart kan worden ..ik denk zelf een GEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/font] Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 dat weet je wel..iets dan niet verklaart kan worden ..ik denk zelf een GEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/font] Pas maar op,straks wordt je gegijzeld! Reageren
Robin B Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Lol ... Als ik in de spiegel sta staat er iets achter me iets lelijks...ik weet niet..euhhhh???? OJA IK WEET HET!!!! ====HET IS M,N BROER!!!!==== Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Haha,hoe kom je erop? Laat het hem maar niet lezen.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb een tijdje terug geschreven dat ik er eigenlijk niet in geloof, dat doe ik nog steeds niet maar twijfel wel of er wat in die richting is... Toen ik gister avond in bed lag en aan het nadenken was, zag ik een witte flits of licht en een apart geluid wat ik absoluut niet kan plaatsen wat het is of waar het op lijkt... En het was geen onweer. Ik dacht eerst dat het iets met de stekker blok te maken had maar dat was het ook niet, wat alles deed het gewoon. Toch vreemd dit had ik een tijdje terug ook is gehad. Dus als iemand een reden er voor weet dan hoor ik dat graag Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Witte flitsen zag ik twee avonden geleden ook.. Ik zat ff op mijn bed,ff mijn oordopjes van men telefoon uit elkaar aan het halen,en ik zag opeens een flits aan mijn rechterkant.. Ik kijken,maar er was niks.. Een halve minuut later ; Nog een flits! Het was misschien een verbeelding,maar het leek er wel op.. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 was je moe?? want dan heb ik dat ook regelmatig. En ik heb ooit een verhaal gehoord: als je om middernacht precies 0:00/24:00 met je haren rechtovereind in de gel voor een spiegel gaat staan, zie je ook geesten. Een zwarte is ene boosaardige, die je wil vermoorden of in ieder geval verwonden. En de witte is een aardige en die zou een cadeau voor je moeten achterlaten. Ik vond dat wel spannend, dus ik ga kijken. Ik sta daar een kwartier te wachten, denkend, misschien zijn er nu ook andere aan het proberen en hebben ze het dus te druk ( ), maar er kwam helemaal niks. Dus , ik geloof er niet in. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 was je moe?? want dan heb ik dat ook regelmatig. En ik heb ooit een verhaal gehoord: als je om middernacht precies 0:00/24:00 met je haren rechtovereind in de gel voor een spiegel gaat staan, zie je ook geesten. Een zwarte is ene boosaardige, die je wil vermoorden of in ieder geval verwonden. En de witte is een aardige en die zou een cadeau voor je moeten achterlaten. Ik vond dat wel spannend, dus ik ga kijken. Ik sta daar een kwartier te wachten, denkend, misschien zijn er nu ook andere aan het proberen en hebben ze het dus te druk ( ), maar er kwam helemaal niks. Dus , ik geloof er niet in. Nee,moe was ik niet. En jou verhaal ga ik dus niet uitproberen.. Stel je voor dat geesten wel bestaan,en die zwarte geest achter je verschijnt..! Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 was je moe?? want dan heb ik dat ook regelmatig. En ik heb ooit een verhaal gehoord: als je om middernacht precies 0:00/24:00 met je haren rechtovereind in de gel voor een spiegel gaat staan, zie je ook geesten. Een zwarte is ene boosaardige, die je wil vermoorden of in ieder geval verwonden. En de witte is een aardige en die zou een cadeau voor je moeten achterlaten. Ik vond dat wel spannend, dus ik ga kijken. Ik sta daar een kwartier te wachten, denkend, misschien zijn er nu ook andere aan het proberen en hebben ze het dus te druk ( ), maar er kwam helemaal niks. Dus , ik geloof er niet in. Wel een beetje een vreemd verhaal, dit soort dingen geloof ik dus zeker niet. En als je er toch zo over na denkt, wat bezield een geest om mensen op te zoeken of rare dingen in een huis te doen? Als ik het was had ik wel wat beters te doen Lekker aan het strand hangen als geestje (als dan toch van alles kan) Of langs de sterren hemel vliegen prachtig gezicht, maar goed nu dwaal ik een beetje af in me fantasie Ik word er in iedergeval niet bang van, ik zie het wel maar die licht gevende witte flits was bij mij juist recht voor me ogen zegmaar alsof ik even niets zag, ik was wel moe, maar ik ben wel vakar moe en aan het na denken en toch gebeurd dit bijna nooit. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Bij mij was het niet voor me,maar in men rechter ooghoek. Ik denk dat het gewoon verbeelding was.. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik denk dat ze er wel zijn maar je ziet ze niet, met een fotocamera kan je bij "oorlogs plekken" of kamp westerbork geesten op je foto's krijgen bij kamp westerbork zit een soort bunker waar eten in lag daar zit een kappotte deur met een klein gaatje daar leeft een geest die door de nazi's is vermoord Denk ik Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik weet het niet. Ene kant wel. Andere kant niet. Nadat ik Panaromic Activity heb gezien denk ik er nog wel wat aan. Maar als ik niets met het onderwerp doe vergeet ik het. Heeft iemand wat info van Panaromic Activity. Zou me gerust stellen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ja man ben ze net tegen gekomen in Skyrim. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.