Jump to content

Bestaan Geesten wel/niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijdje terug geschreven dat ik er eigenlijk niet in geloof, dat doe ik nog steeds niet maar twijfel wel of er wat in die richting is... Toen ik gister avond in bed lag en aan het nadenken was, zag ik een witte flits of licht en een apart geluid wat ik absoluut niet kan plaatsen wat het is of waar het op lijkt... En het was geen onweer. Ik dacht eerst dat het iets met de stekker blok te maken had maar dat was het ook niet, wat alles deed het gewoon. Toch vreemd dit had ik een tijdje terug ook is gehad. Dus als iemand een reden er voor weet dan hoor ik dat graag :D

Ken je het fenomeen "Visual Sleep Start"? Google er maar eens op. Als je er geluid bij hoort, kan het het "exploding head syndrome" zijn.

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

12

• gammie_

8

• Bossinkje

8

• philip14

6

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het is blijkbaar net zo simpel als grammatica :schater:

Dacht ik altijd dat je een zin met een punt moest eindigen. Achja, iedereen maakt fouten.

Maar een betere vraag is misschien: ''Is het mogelijk dat geesten bestaan?''

In plaats van, is het mogelijk..; bestaan...

Zelf geloof ik van niet, maar het kan mogelijk zijn. Alleen omdat er nog niet bewezen is dat er geesten zijn, betekend niet dat er geen geesten zijn. Snap?

Geplaatst:

Zelf geloof ik van niet, maar het kan mogelijk zijn. Alleen omdat er nog niet bewezen is dat er geesten zijn, betekend niet dat er geen geesten zijn. Snap?

Normaal wordt die logica in de andere richting gebruikt => Je kan denken dat er geesten zijn, maar zolang je zonder bewijs zit bestaan ze niet.

Ik zou kunnen zeggen dat ze bestaan (zonder bewijs), dat maakt het nog niet waar hè? ;)

Geplaatst:

Het is blijkbaar net zo simpel als grammatica :schater:

Dacht ik altijd dat je een zin met een punt moest eindigen. Achja, iedereen maakt fouten.

Maar een betere vraag is misschien: ''Is het mogelijk dat geesten bestaan?''

In plaats van, is het mogelijk..; bestaan...

Je bent erg op tijd moet ik zeggen, maar klopt, er zou een punt moeten staan enkel doe ik dat niet als ik er een icoontje achter plaats want dat vind ikzelf verwarrend werken ;)

Zie je, nu weer geen punt.

Hee, nu weer wel :)

Oww..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...