Sandra Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Overigens kun je hier discussieren over het bestaan van simpelweg het woord "Spoken", waar jullie allemaal zo belachlijk hysterisch over doen. Is het zo moeilijk om ons in onze waarde te laten? Oke, jullie (leden + admin) zijn tot de conclusie gekomen dat o.a. ik psychisch gestoord ben omdat ik in iets geloof waarvan het niet bewezen dat het echt bestaat... Denken jullie ook zo over die honderden-miljoenen mensen die in god geloven? Is het bewezen dat God bestaat? Nee, dus zij zijn ook gestoord en gay? Bewerkt: 29 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Van gay was ironisch bedoeld, maar als je dat echt niet snapt ben je misschien wel gestoord ja. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Overigens kun je hier discussieren over het bestaan van simpelweg het woord "Spoken", waar jullie allemaal zo belachlijk hysterisch over doen. Is het zo moeilijk om ons in onze waarde te laten? Oke, jullie (leden + admin) zijn tot de conclusie gekomen dat o.a. ik psychisch gestoord ben omdat ik in iets geloof waarvan het niet bewezen dat het echt bestaat... Denken jullie ook zo over die honderden-miljoenen mensen die in god geloven? Is het bewezen dat God bestaat? Nee, dus zij zijn ook gestoord en gay? Mens hou toch op met deze onzin. Ik geloof ook in UFO's, en jij gelooft in geesten. Het probleem is dat je constant de discussie op zoekt met andere, en daar uiteraard commentaar op terugkrijgt. Wij hoeven jou niet in je waarde te laten, we hebben namenlijk onze eigen mening. Niemand heeft you Gay, Gestoord of Phychisch gestoord genoemd. Dat maak je er allemaal zelf van, dus ga eens even bij jezelf na of je je eigen waardelijkheid niet op ons afketst. Ben je zelf misschien een beetje depressief ofzo? Reageren
Sandra Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Mens hou toch op met deze onzin. Wtf, een paar minuten geleden vertelde je nog dat we moeten gaan discussieren in dit topic, en nu zeg je dat we er alweer mee moeten kappen? En nee, jullie laten mij niet in mn waarde, omdat ik niet in iets mag geloven van jullie! Van gay was ironisch bedoeld, maar als je dat echt niet snapt ben je misschien wel gestoord ja. Volgens mij snapte jij mijn sarcasme/ironie wat betreft jou vergeetachtigheid ook niet.... Bewerkt: 29 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik reageerde daar ironisch op, jij vrij serieus op mijn reactie. Reageren
Sandra Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik reageerde daar ironisch op, jij vrij serieus op mijn reactie. geloof me, t was maar een sarcastisch voorbeeld. Reageren
Floor288 Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Als je iets zwarts in je ooghoek ziet en als je dan kijkt en het weg is is t een geest. Reageren
Duytje Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik geloof daar niet in , gwn een film voor mij. Reageren
hank_187 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Als je iets zwarts in je ooghoek ziet en als je dan kijkt en het weg is is t een geest. haahahahha ja en als je je ogen dicht doe en ben je zelf een geest :N Reageren
Ruwie Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Als je iets zwarts in je ooghoek ziet en als je dan kijkt en het weg is is t een geest. Ik hoop dat je dit als grapje bedoeld want als je dit serieus meent moet je toch eens hulp gaan zoeken... Ik denk wel dat er meer is "tussen hemel en aarde" maar ik geloof niet in dat oproepen enzo.... En ook niet in mensen die contact met geesten kunnen hebben... Reageren
philip14 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Als je iets zwarts in je ooghoek ziet en als je dan kijkt en het weg is is t een geest. waar slaat dat nou weer op? Reageren
moechy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 idd bullshit zou ik zo zeggen dus als je in een steegje loopt en het is savonds allemaal geesten haha Reageren
thug Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 geloof mij geesten bestaan. ik heb er veel ervaring mee Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 geloof mij geesten bestaan.ik heb er veel ervaring mee Prachtig dat je een mening hebt maar als je geen argumenten geeft gaat niemand dit zomaar van jou aannemen. Kom dus even met argumenten/bewijzen als je andere mensen wilt overtuigen van je mening. Reageren
Wesley Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Nogmaals, ik geloof niet in geesten. Maar ik wil wel even wat anders kwijt; Laatste tijd hebben we het onder de vak Goddienst op school wel eens over geesten, en daar maken we wel een een soort van discussie van. Ik hoorde ook een paar keer, dat er klasgenoten van mij waren, dat zij werkelijk geesten hebben opgeroepen. Ik moest eerst een beetje lachen, maar goed, ze gingen dus verder praten, ik hoorde toen ook dat er hele rare dingen gebeurde. Dat bijvoorbeeld de gordijnen heel erg bewogen enz. en ook dat een vriendinnetje van hun een dag later een ongeluk heeft gehad. Ik had nou echt zoiets, is dit nou een verhaal, wat ik moet geloven, of nou toch niet. Tegenwoordig kunnen we niet alles meer serieus nemen, daarom is dit lastig te geloven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.