Jump to content

Dirty Old Style

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals je ziet heb ik een nieuwe signature die ik wel aardig goed gelukt vind, niet dat ik persé zoiets wou hebben . Ik maakte namelijk een "ik weet niet wat voor style signature". Uiteindelijk vond ik het zo gek nog niet, en toen wist ik wel ongeveer hoe hij eruit zou moeten gaan zien. Het is maar waar je van houd he.

oldstylemd5.png

Geplaatst:

Het is zeker wat anders, en niet verkeerd.

Ik zie alleen maar pluspunten eigenlijk, het enige minpuntje is dat op ongeveer het begin van 3/4e van de tekentjes onderin je sig, het lichtjes vervaagt, en het niet meer zichtbaar is. Dat is vrij jammer.

8/10

Geplaatst:

Heey levi,

Commentaar: Yeah, onze levi weer in actie :puh: Op het eerste zicht toen ik je Dirty Old Style siggy zag, vond ik hem er prachtig uitzien, alleen denk ik als je hem op groter formaat wat gemaakt had, het nog net iets beter geweest zou zijn

- punten: Zoals bij commentaar staat, weinig - punten, enkel dat hij iets groter was, hij nog leuker er zou uitzien..

+ punten Je fond en lettertype zijn perfect, ook past je render goed bij de achtergrond. Ook vind ik je achtergrond in positieve zin iets speciaals hebben. Net als het lettereffect beneden. Die letters dienen voor niets, maar doordat je die erbij gezet hebt, maakte dat je sig prachtig en mooi waardoor je siggy 1 mooie prachtige vorm werd

EindTotaal Punten: 9.6

Eindbesluit: Heel goed gedaan levi, ben ook blij dat ik terug topic van je zag in de showroom

Ik sta te popelen om je volgende werkje te kunnen raten :klap:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...