Jump to content

[PS] Tekst Animatie


SummerBase

Recommended Posts

SummerBase, ik wil je graag informeren dat er een 10x simplere + minder tijdrovende manier is om precies hetzelfde resultaat te krijgen.:

1.Je hebt 1 ondergrond layer + 1 tekst layer in 1 frame, die frame duplicate je 1 keer.

2.In de 2e frame zet je de tekst layer op onzichtbaar

3.Onderin de framebalk staan een aantal rondjes door elkaar heen, de "tween" knop, selecteer de 2e frame en druk op deze knop.

4.Hier vul je de gewenste gegevens in, zoals aantal frames en manier van overgang:

-Tween with: Previous Frame

-Frames to add:12 (tussen de 10 en 30 is het mooist)

-All Layers

-Position

-Opacity

-Effects

dan druk je op ok

5.Selecteer de laatste frame en druk nog een keer op de tween knop, zet alleen waar voorheen 'Previous Frame' staat, 'first frame' neer.

6.Opslaan en klaar ben je.

ja dat gaat inderdaat sneller, bedankt

ik heb zelf ook al een hantekening gemaakt(helaas te groot om als hantekening the gebruiken)

grovestreetwv0.gif

summerbase warom had je die gewoon niet erbij verteld, ik bedoel maar dat is toch veel sneller ik denk dat iedereen blij was toen hij dat zij

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta fan man

    6

  • SummerBase

    5

  • Donwell

    2

  • Suarez

    2

summerbase, ik weet niet waar je bend maar ik bedoel zou je niet eens deel 3 gaan maken wand het is best wel lang geleden dat je deel 2 maakte, dus zou je niet eens beginnen aan deel drie.

niet dat ik het niet kan maar voor de andere

hier is er een van mij

test1cs6.gif

gr. Gta Fan Man

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

Kan het ook even iets minder ik doe dit in mijn vrije tijd en ik zal je ook precies uitleggen wat ik op een dag doe. Ik kom uit bed ik eet een broodje ik ga achter de computer ik ben de hele dag mensen aan het helpen, aan het eind van de dag zou ik normaal aan projecten en dergelijke werken, maar de laatste 7 dagen ben ik bezig geweest met een project genaamd Vice City, ik heb het tevens heel erg druk met me topics. Bijvoorbeeld het Vice City Stories nieuws en het topic waar je een savegame kan downloaden.

Je moet begrijpen dat in een tutorial maken heel veel tijd zit het is niet 10 minuten werk maar een aantal uur en die heb ik de laatste week niet op kunnen brengen ik ben gewoon constant bezig geweest en heb geen minuut tijd gehad voor dit. Binnenkort begint de school en dan kan het zeker nog lang gaan duren, ik vraag je om meer respect te hebben voor andere want dat is geen gedrag wat je hier vertoond, ik ga me toch niet aanpassen aan jou omdat je Photoshop verloopt. Nee dat vindt ik aardig zwak van je hoor, betwijfel of ik het nog ga doen ook. :{

summerbase, ik weet niet waar je bend maar ik bedoel zou je niet eens deel 3 gaan maken wand het is best wel lang geleden dat je deel 2 maakte, dus zou je niet eens beginnen aan deel drie.

niet dat ik het niet kan maar voor de andere

hier is er een van mij

Het is geen verplichting hoor ik doe wat ik zelf wil doen en ik heb niemand anders horen klagen dan jou dus ik zou maar respect leren hebben hoor, teminste dat vindt ik. Het is nog maar 7 dagen geleden dat ik deel 2 afgemaakt had dus dat is ook weer niet zo heel lang hoor.

Nee jij hoeft dat niet te maken hoor, ik ga het vanacht wel afmaken of zometeen wel ergens in een vervlogen uur.

-Sorry voor de iets te botte reactie.-

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Kan het ook even iets minder ik doe dit in mijn vrije tijd en ik zal je ook precies uitleggen wat ik op een dag doe. Ik kom uit bed ik eet een broodje ik ga achter de computer ik ben de hele dag mensen aan het helpen, aan het eind van de dag zou ik normaal aan projecten en dergelijke werken, maar de laatste 7 dagen ben ik bezig geweest met een project genaamd Vice City, ik heb het tevens heel erg druk met me topics. Bijvoorbeeld het Vice City Stories nieuws en het topic waar je een savegame kan downloaden.

Je moet begrijpen dat in een tutorial maken heel veel tijd zit het is niet 10 minuten werk maar een aantal uur en die heb ik de laatste week niet op kunnen brengen ik ben gewoon constant bezig geweest en heb geen minuut tijd gehad voor dit. Binnenkort begint de school en dan kan het zeker nog lang gaan duren, ik vraag je om meer respect te hebben voor andere want dat is geen gedrag wat je hier vertoond, ik ga me toch niet aanpassen aan jou omdat je Photoshop verloopt. Nee dat vindt ik aardig zwak van je hoor, betwijfel of ik het nog ga doen ook. :{

summerbase, ik weet niet waar je bend maar ik bedoel zou je niet eens deel 3 gaan maken wand het is best wel lang geleden dat je deel 2 maakte, dus zou je niet eens beginnen aan deel drie.

niet dat ik het niet kan maar voor de andere

hier is er een van mij

Het is geen verplichting hoor ik doe wat ik zelf wil doen en ik heb niemand anders horen klagen dan jou dus ik zou maar respect leren hebben hoor, teminste dat vindt ik. Het is nog maar 7 dagen geleden dat ik deel 2 afgemaakt had dus dat is ook weer niet zo heel lang hoor.

zo bedoelde ik het nou ook weer niet :$ maar anders help ik je wel zal ik anders deel drie voor je schrijven? als je dat goed vind dan plaats ik hem wel

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Hey mss een beetje laat maar hier heb ik ook eentje gemaakt:

animationcarsignaturefw7.gif

Dit is nog maar een begin, vanaf het moment dat ik het onder de knie heb, zal ik er meer effectjes insteken om de perfecte sig te maken :puh:.

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 year later...
Alsof dit tutorial niet meer werkt?

Ontopic aub

Bumpen mag tussen een paar dagen, maar denk je at de maker hier na 2 jaar nog naar omkijkt?

dat ontopic, kan alleen Summerbase zeggen, omdat het zijn topic is

Verder heb ik ook niet gezegd dat deze tut niet meer werkt, want ik heb hem gisteren ook gedaan

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

RoyBoow: als je ergens problemen mee hebt, dan verstuur je een PB naar .Levi. of mij. Dit soort akkefietjes zijn dus nergens voor nodig. Met de bump is niks mis kan ik je vertellen. Wellicht een wel erg oude tutorial. Echter, post je op normale wijze je resultaat, dan is dit toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...