RS-modder Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) ik was eens sa mp aan het doen ik zag iemand anders vlieg met een hydra ik ging er achterna en ineens was hij weg hou kan dit Bewerkt: 25 augustus 2006 door gta-man2 Reageren
moechy Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 hij heeft zich mssch uitgelogd??? Reageren
coz Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 sa mp zegt genoeg toch ? je bedoelt dat spel waarin zo veel cheaters rondlopen ........... ? daarnaast wat hierboven staat en een plaatje zou handiger zijn in het vervolg kan net zo goed zijn dat deze persoon in een wolk zat .. maar daar kunnen we nu niets over zeggen he Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Het zou wel een cheater kunnen wezen. Maar ook dat hij zich uitgelogd heeft. Of je kon simpelweg de Hydra niet bijhouden Reageren
RS-modder Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik kon hem simpel bijhouden want ik zat zelf ook in een hydra Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) het was zeker iemand met _PL in zijn naam? of Hun of Rus? als dat was dan weet ik wel wat er gebeurde. Een cheater heet zoiemand. dat zijn zielige mensen die zo dom zijn dat ze een hack downloaden om een multiplayer te verzieken. andere mogelijkheid is dat hij gewoon disconnecte en iets anders ging doen, bijvoorbeeld boodschappen doen of koekjes bakken Bewerkt: 27 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 het was zeker iemand met _PL in zijn naam? of Hun of Rus? als dat was dan weet ik wel wat er gebeurde. Een cheater heet zoiemand. Heb jij soms wat tegen Oost-Europeanen ofzo? Wie zegt dat dat allemaal cheaters zijn. Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik!!!!!!!!!!!!!!!! vanmiddag was er nog 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.