.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Hey, als ik een savegame download en hem dan uitpak en neerzet bij gta vice city userfiles is alles goed. maas als ik mijn vice city opstart, de savegame aanklik dan doet hij niets. het beeld word zwart en klaar help me AUB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Hey, als ik een savegame download en hem dan uitpak en neerzet bij gta vice city userfiles is alles goed. maas als ik mijn vice city opstart, de savegame aanklik dan doet hij niets. het beeld word zwart en klaar help me AUB Heb je geprobeerd een andere savegame te proberen, zo nee; doe dat eerst eens het kan best zijn dat er met je savegame wat is. Verwijder anders het bestand gta_vc_set uit je GTA Vice City User Files. Je instellingen worden dan ge-reset, dit kan ook een oplossing zijn voor je probleem. Lukt dit ook niet kun je overwegen even GTA opnieuw te instaleren. Een schone instatlatie is meestal de beste oplossing, en het is een kleine moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 HARTSTIKKE BEDANKT!!! Nu het Mta crash probleem nog want als ik het bestandje GTA-VC op moet zoeken dan crasht MTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.