megamaggot Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik heb sinds gisteren Vice City en ik wou manual aiming doen zoals je bij san andreas kan doen. ik heb het spel wel op de ps2. er zit ook een screen bij mijn bericht van the chase,met manual aiming.maar dit is op de pc genomen denk ik. Hoe doe je manual aiming op de ps2 of gaat dit niet? greetz,MM Reageren
Bling Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Helaas, ik moet je teleurstellen. Manual aiming op PS2 gaat niet. Bovendien lijkt me dit ook niet echt wenbaar, je moet dan de hele tijd een beetje lopen kloten met het rechter joystickje om Tommy recht te laten lopen en schieten. Die screen van jou is dus afkomstig van de PC versie en niet de PS2 versie. Reageren
megamaggot Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Nou,da's ook jammer. Ik wou gewoon eens goed op auto's mikken zonder dat ik ernaast schoot. Maar toch bedankt hoor! greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.