Jump to content

Dark & Light

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

sigbf4ew0.png

Dit is mijn eerste, beste signature die ik heb gemaakt met Photoshop. Wat vinden jullie er eigenlijk van?? En de naam is misschien wat raar, maar ik vind hem er wel goed bij passen en verder kon ik niks bedenken :engel:

Comments and Rates graag!!

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Hij is best mooi alleen is hij wat kaal. Ik had de tekst wel anders geamaakt dan je hebt. Marr verder is hij een 7.8 waard.

Geplaatst:

Heey Donwell

Commentaar: Je siggy zag er wel leuk uit op het eerste zicht, echter waren er toch dingen die ontbraken als ik wat beter keek..

- punten: Je siggy is nogal wat kaal, daar zou ik wat aandoen, je kunt je siggy bijvoorbeeld nog meer opvullen. Ook je lettertype en fond zien er simpel uit, de kleur is simpel en het lettertype, volgende keer kun je mischien iets nemen wat specialer en er perfecter uitziet. Dat zal zeker en vast je siggy nog mooier maken!

+ punten Je render is wel leuk, ook past deze wel goed bij de achtergrond

EindTotaal Punten: 7.4

Eindbesluit: Mischien een beetje werken aan deze - puntjes, en ik weet zeker dat je siggy nog beter word. Succes :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ik heb verder geen tutorial gebruikt, ik heb gewoon wat gedaan, en later met die render vond ik het pas echt mooi. Maar jullie hebben wel gelijk, hij is een beetje kaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...