Jump to content

missie bombs away


djpas

Recommended Posts

Missie: Bombs Away

Beloning:$2000

Bijzonderheden: Er zijn geen mods of cheats gebruikt om deze missie te halen. Voor de rest zijn er geen bijzonderheden.

Hieronder vind je de savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City. :cya:

Ik weet helaas niet hoe je de piaggio scooter moet installeren in Vice City. Ik heb wel een topic gevonden die je uitleg geeft over de installatie van wagens in Vice City met behulp van de IMG tool. In het Modding forum zijn er leden die je graag willen helpen.

Edit: Typhoon was me al voor.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoopte al op jou, bedankt!! weet jij hoe je die piaggio scooter moet installeren in GTA VC

Een piaggio scooter moet je met behulp van het progamma IMG-Tool 1.3 in het spel zetten. IMG-Tool kan je hier downloaden [Let op je moet je wel registreren/inloggen, als het goed is kan je dat met je inlognaam en wachtwoord van het forum doen] Wanneer je hem gedownload hebt kan je het beste even in dit topic kijken, hier staat uigelegd hoe je een automod installeerd, met een scooter gaat het dus hetzelfde. Als je nog vragen hebt kan je ze in dat topic stellen.

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

weet jij hoe je die piaggio scooter moet installeren in GTA VC

Met de zoekfunctie had je meerdere topics kunnen vinden die je antwoord geven op je vraag. Zie als voorbeeld dit topic waar ik het ook al uitgelegd had.

Je kunt het inderdaad ook op de manier van Typhoon uitvoeren maar ik heb denk ik een makkelijkere manier. ;)

Download eerst deze mod.

Pak het bestand uit nadat je hem gedownload heb en open hem vervolgens. Selecteer eerst 'continue', vervolgens vink je 'instal a Custom Vehicle in Vice City' en druk op 'Next.' Nu moet je het type bestand selecteren van je automod. Meestal is je gedownloade automod een Zip of RAR bestand. Als dit nu ook het geval is, selecteer je dus de 1e keus en druk op 'next'. Nu moet je in de bovenste regel de map gaan selecteren waar je Vice City geinstalleerd heb. Meestal is dit: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City. Met de onderste regel moet je de gedownloade automod openen. Hierna druk je weer op 'next'.

modinstaller1ea1.th.jpg

Nu kun je het type auto selecteren waarvoor je je gedownloade auto wilt vervangen. (In jouw geval is dat de Faggio) Zodra je hem geselecteerd heb, klik je weer op 'next'.

modinstaller2br2.th.jpg

Nu kun je als je wilt, je automod een naam geven die dan verschijnt zodra je instapt in het spel.

Heb je een juiste naam gekozen, klik dan weer op 'next'. Nu krijg je het volgende scherm voor je:

modinstaller3qu4.th.jpg

Selecteer 'English (american.gxt)' en klik weer op 'next'. Nu krijg je een schermpje voor je met de handling en de default.ide line. Doe niks en klik gelijk op 'next'. Hierna vraagt hij of je nog een backup wilt maken, selecteer 'ja'. (altijd!) Je kunt je backup dan ook weer een naam geven, het makkelijkste is om de naam te gebruiken die je eerst ook in moest typen voor je automod. Klik weer op next en hij installeert de mod en nu krijg je 2 keer een schermpje voor je, druk beide keren op 'oke'. Nu is de instalatie klaar.

Hopelijk lukt het je nu. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu de scooter veranderd en een taxi, maar nu loopt me gta vc vast bij het lade van mijn savegame en ik heb ze weer gebackupt

Op welke manier heb je het gedaan? Met IMG-Tool of met het progamma wat Bling zei? Als hij crasht kun je 2 dingen doen, je kunt het hele spel opnieuw installeren of wanneer je de vervangde bestanden hebt gebackupt kun je ze gewoon weer terug zetten. Ik raad je aan om hem even opnieuw te installeren en wanneer je dat gedaan hebt back je je hele VC map up, dan hoef je hem de volgende keer niet helemaal opnieuw te installeren.

Installeer de mod dan nog eens, en let goed op wat je doet, je de 1e keer waarschijnlijk iets fout gedaan. En doe niet alles te snel lees de Readme's en de uitleg van de topics goed, dan kan er eigenlijk niks mis gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gedaan met dat programma wat bling zei, OH NEE, Ik heb de mappen verwijderd van de taxi en de scooter, zit daar ook me backup in?? en hoe moet ik dan backuppen??

Ik weet niet of je daar een back-up in hebt zitten, dat heb ik niet gezien. In ieder geval als ze erin zaten zijn ze nu weg. Instaleer alles opnieuw ik denk dat dat het beste is wil je niet meer problemen krijgen. Een schone instalatie is meestal de beste oplossing.

Een back-up is eigenlijk een kopie van iets. Als je een back-up wilt maken van een bestand moet je het bestand ergens anders heen kopieëren. Bijvoorbeeld ik wil het bestand 'hallo' backup'en, je gaat op het bestand staan dat wil zeggen je klikt er één keer op. Dan druk je op CTRL + C. (kopieëren)Je zoekt dan veilge plek; zoals een nieuwe aangemaakt map. En als je een plek gevonden hebt druk je op CTRL + V. (Plakken) En klaar is je back-up.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie wel de backup van de taxi, bedankt voor je uitleg

En ik ben VC nu opnieuw aan het installeren, khoop dat ie zo werkt

HIJ DOET HET, ik las net namelijk van een jongen die het spel opnieuw installeerde dat dat niet werkte dus ik dacht, VC naar de klote, chill, maar kan ik nu wel de piaggio er weer inzetten??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...