Pennywise The Clown Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Pff, ik kan gen auto's vinden met zon roster. De clover lijkt er een beetje op. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Goed zo een Benson. Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) oke, dan is het nu mijn beurt,, ik maak een sceen.. ik edit hem zo [edit: nou dit is hem dan: ] succes Bewerkt: 20 september 2006 door Bassiej26 Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 well done you're next Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 bassiej, mag ik je er op wijzen dat je foto verkeerd is gemaakt, je moet de nummerplaat duidelijk kunnen zien op de foto Reageren
Bassiej Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 OH sorry dat wist ik niet. Mag ik dan vragen waarom eigenlijk? Heb je soms alle nummerplaten uit je hoofd geleerd.. en kan je niet winnen anderS? Hij is nu toch al geraden, dus dat maakt nu niet meer uit huh Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 OH sorry dat wist ik niet.Mag ik dan vragen waarom eigenlijk? Heb je soms alle nummerplaten uit je hoofd geleerd.. en kan je niet winnen anderS? Hij is nu toch al geraden, dus dat maakt nu niet meer uit huh Het staat ook niet bij de regels van dit topic. Zorg dan dat je het bij je eerste topic post, of stuur bassiej daar een pb over... Maar ik zie dit alweer als een onnodig bericht, Dus Spawn. P.s. Komt er nog een foto??? Reageren
Svenie Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) De volgende: Veel succes. Bewerkt: 24 september 2006 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.