Pennywise The Clown Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Tahoma Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Goedzo jij mag de volgende doen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Mijn san andreas is naar de kl*te, Post iemand anders maar. Bewerkt: 29 september 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Jongens goed nieuwes ik ben er weer mijn modem was naar de klote maar nu doet hij het weer, sorry dat ik geen antwoord meer gaf Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) hey lampje wat is offtopic dat je de waak sorry zecht ofzo vertel het me aub Bewerkt: 4 oktober 2006 door Rogier0202 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) omdat dit topic zowat uitsterft blaas ik er weer nieuw leven in: veel plezier! voor je begint: lees de regels! Bewerkt: 7 oktober 2006 door frostiemen Reageren
Svenie Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit een Premier. Bewerkt: 7 oktober 2006 door Svenie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 eigenlijk is het een taxi, maar ik reken het goed. (geen blauwe taxi dus, die naam bestaat niet ) Reageren
Bassiej Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) frostie, je weet best dat hij gewoon taxi bedoeld, en blauw erbij zegt omdat er geen blauwe zijn. Ik vind het trouwens wel dom dat je die taxi een andere kleur hebt gegeven.. [ EDIT: trouwens; je zei dat je eerst de regels moest lezen: >>> Door Dizzee: Enkele regels w......Geef geen opgave met een gemodde auto, zorg dat mensen de originele auto moeten raden, anders wordt het te moeilijk en saai<<< Bewerkt: 7 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 het was ook maar een grap ik heb hem ook goedgerekend en ik maak hem blauw anders is het veel te makkelijk... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Frostie je maakt te veel grappen!!! En maar posts erbij elke keer dat je spawnd en zo oneerlijk bezig bent... Maar kan dat niet op een eerlijke normale manier!!?? en ik maak hem blauw anders is het veel te makkelijk... Dan pak een andere auto!!!! dit is trouwens al de tweede keer in dit topic dat je een taxi (omgebouwd) kiest! Het slaat nergens op! Bewerkt: 7 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 je moet inderdaad gwoon een officiele auto doen(daar bedoel ik mee dat hij niet gepimpt of wat anders moet zijn) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) er staat in de regels dat je wel de kleur mag veranderen! ik heb het vantevoren met dizzee overlegd, en hij vindt het niet erg als je de kleur veranderd, maar je mag bv geen andere bumper ofzo dus het is niet oneerlijk en wat is er mis met humor ZO Bewerkt: 9 oktober 2006 door frostiemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.