Pennywise The Clown Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 frostiemen, 1. Je bent WEER offtopic bezig!!! 2. Het is de tweede keer dat je een taxi in een andere kleur post!!! 3. Waarom post je dit bericht, IPV gewoon een nieuwe auto te posten??? Ik snap je echt niet meer hoor frostiemen. P.S. voordat er weer een moderator op me afkomt, Dit was niet mod-achtig bedoelt. Ik word alleen erg moe van het gedrag van frostie. Ontoppic: Mijn san andreas is defect nog steeds... Dus wie post er een nieuwe. reageer hier aub niet op, alleen via PM. Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) er staat in de regels dat je wel de kleur mag veranderen! ik heb het vantevoren met dizzee overlegd, en hij vindt het niet erg als je de kleur veranderd, maar je mag bv geen andere bumper ofzo dus het is niet oneerlijk en wat is er mis met humor ZO je mag de kleur van jou auto wel veranderen, maar NIET modden. In dit geval, een blauwe taxi bestaat niet in het spel.. dus is dat modden Bewerkt: 9 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 je mag de kleur veranderen hoor, inderdaad, je ziet hem niet rondrijden in SA, maar als je ermee naar transfender gaat kun je hem blauw maken, dus dat mag wel! en kan de gene die de auto raadde aub een nieuwe auto posten, of zal ik het maaar weer doen... Reageren
ikt Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Rustig, Rustig... Ik post zometeen wel een andere auto. Nu meteen kan niet omdat de PC prut is Ik kan niets meer behalve internetten en de PC restarten (Internetten via firefox.exe in taakbeheer ) Bewerkt: 10 oktober 2006 door ikt Reageren
Svenie Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Volgens mij is het een Flash. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Club! Bewerkt: 13 oktober 2006 door frostiemen Reageren
ikt Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Club! Je hebt het goed!!!! JIJ MAG!!! [Origineel: ] Bewerkt: 15 oktober 2006 door ikt Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik weet niet of er al zo een spelletje bestaat. maar ik zal hem tgg openen. het spelletje gaat als volgt. Ik laat een stukje van een auto zien en iemand moet raden welke auto het is. Je mag zelf weten hoe groot het stukje van de wagen is en welke type je neemt. -hier is de eerste- Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik weet niet of er al zo een spelletje bestaat.maar ik zal hem tgg openen. het spelletje gaat als volgt. Ik laat een stukje van een auto zien en iemand moet raden welke auto het is. Je mag zelf weten hoe groot het stukje van de wagen is en welke type je neemt. -hier is de eerste- De Blista Compact? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik weet niet of er al zo een spelletje bestaat.maar ik zal hem tgg openen. het spelletje gaat als volgt. Ik laat een stukje van een auto zien en iemand moet raden welke auto het is. Je mag zelf weten hoe groot het stukje van de wagen is en welke type je neemt. -hier is de eerste- De Blista Compact? goedso volgende vraag voor jou Reageren
Bling Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Hier bestond inderdaad al een topic van, die ik binnen een paar tellen met de 'zoekfunctie' gevonden had. Ik heb beide topics met elkaar samengevoegd, zodat er weer wat leven in dit spelletje gebracht wordt. Aan ..::GhostRider::.. de eer om het volgende plaatje te posten. P.S. Houd echter wel rekening met de "3 posts per persoon, per dag" regel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.