Jump to content

Raad de auto

Recommended Posts

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

69

• Svenie

25

• Pennywise The Clown

11

• Dimi7

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! GOED ZO! HET IS EEN YANKEE!!!

De volgende:

Bewerkt: door frostiemen

Jep het is een newsvan, de camera krijg je in missies en je kunt ze vinden op bepaalde plaatsen (ik post zo een kaart)

De volgende:

Bewerkt: door frostiemen
even offtopic: Camera vindt je sowieso in je slaapkamer in The Johnson house......

merci, het is een jester

ik zal direct een foto gaan maken

als je een foto hebt gemaakt hoe kom je dan in het menu met al je foto's?

Bewerkt: door Dimi7

De foto's die je genomen hebt komen in de map Gallery, deze vind je in de map GTA San Andreas User Files, waar je onder andere je savegames plaatst. Als je dit nog niet gedaan hebt, dan leg ik het even uit. :) Je gaat naar Mijn Documenten ---> GTA San Andreas Users Filles ---> Gallery.

Ik heb nog even een screen gemaakt. ;)

mapkjj0.th.png

Veel succes. :cya:

@ Bekijk hier de vindplaatsen van de Camera. :)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Jep het is een newsvan, de camera krijg je in missies en je kunt ze vinden op bepaalde plaatsen (ik post zo een kaart)

De volgende:

Jester :?

Geplaatst:
De foto's die je genomen hebt komen in de map Gallery, deze vind je in de map GTA San Andreas User Files, waar je onder andere je savegames plaatst. Als je dit nog niet gedaan hebt, dan leg ik het even uit. :) Je gaat naar Mijn Documenten ---> GTA San Andreas Users Filles ---> Gallery.

Ik heb nog even een screen gemaakt. ;)

mapkjj0.th.png

Veel succes. :cya:

@ Bekijk hier de vindplaatsen van de Camera. :)

bedankt ik denk dat het een jester is niet?

Geplaatst:

Jongens, zoals beloofd draag ik dit topic nu, na de vakantie aan jullie over, dus wie het raadt mag een nieuwe posten. Misschien doe ik wel eens mee.

Trouwens de auto, dat eh....

Ik ben vergeten welke het was :$

Maar het is geen Jester of elegy want die nummerlaten komen niet overeen met die op het plaatje. Dus als je denkt dat je weet welke auto het is, kijk dan eerst in SA of het nummerbord overeen komt, dan kunnen jullie verder.

Nog veel plezier jongens!

Geplaatst:
Jongens, zoals beloofd draag ik dit topic nu, na de vakantie aan jullie over, dus wie het raadt mag een nieuwe posten. Misschien doe ik wel eens mee.

Trouwens de auto, dat eh....

Ik ben vergeten welke het was :$

Maar het is geen Jester of elegy want die nummerlaten komen niet overeen met die op het plaatje. Dus als je denkt dat je weet welke auto het is, kijk dan eerst in SA of het nummerbord overeen komt, dan kunnen jullie verder.

Nog veel plezier jongens!

maar de nummerplaten zijn altijd anders!!

Geplaatst:

nee hoor dezelfde auto heeft altijd dezelfde nummerplaat, pak maar eens een auto, zoek daar precies dezelfde van en kijk. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...