$NeoSyp$ Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! GOED ZO! HET IS EEN YANKEE!!! De volgende: Bewerkt: 17 september 2006 door frostiemen Reageren
Dimi7 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) is het een newsvan? waar vind je camera in het spel? Bewerkt: 28 augustus 2006 door Dimi7 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Jep het is een newsvan, de camera krijg je in missies en je kunt ze vinden op bepaalde plaatsen (ik post zo een kaart) De volgende: Bewerkt: 17 september 2006 door frostiemen Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 even offtopic: Camera vindt je sowieso in je slaapkamer in The Johnson house...... Reageren
Dimi7 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) even offtopic: Camera vindt je sowieso in je slaapkamer in The Johnson house...... merci, het is een jester ik zal direct een foto gaan maken als je een foto hebt gemaakt hoe kom je dan in het menu met al je foto's? Bewerkt: 29 augustus 2006 door Dimi7 Reageren
Svenie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) De foto's die je genomen hebt komen in de map Gallery, deze vind je in de map GTA San Andreas User Files, waar je onder andere je savegames plaatst. Als je dit nog niet gedaan hebt, dan leg ik het even uit. Je gaat naar Mijn Documenten ---> GTA San Andreas Users Filles ---> Gallery. Ik heb nog even een screen gemaakt. Veel succes. @ Bekijk hier de vindplaatsen van de Camera. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Svenie Reageren
XboxGta Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Jep het is een newsvan, de camera krijg je in missies en je kunt ze vinden op bepaalde plaatsen (ik post zo een kaart)De volgende: Jester Reageren
Dimi7 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 De foto's die je genomen hebt komen in de map Gallery, deze vind je in de map GTA San Andreas User Files, waar je onder andere je savegames plaatst. Als je dit nog niet gedaan hebt, dan leg ik het even uit. Je gaat naar Mijn Documenten ---> GTA San Andreas Users Filles ---> Gallery.Ik heb nog even een screen gemaakt. Veel succes. @ Bekijk hier de vindplaatsen van de Camera. bedankt ik denk dat het een jester is niet? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Jongens, zoals beloofd draag ik dit topic nu, na de vakantie aan jullie over, dus wie het raadt mag een nieuwe posten. Misschien doe ik wel eens mee. Trouwens de auto, dat eh.... Ik ben vergeten welke het was :$ Maar het is geen Jester of elegy want die nummerlaten komen niet overeen met die op het plaatje. Dus als je denkt dat je weet welke auto het is, kijk dan eerst in SA of het nummerbord overeen komt, dan kunnen jullie verder. Nog veel plezier jongens! Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 is het soms een sultan? ja k weet het niet zeker want bij mij heb ik de sultan vervangen door een BMW Reageren
Dimi7 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Jongens, zoals beloofd draag ik dit topic nu, na de vakantie aan jullie over, dus wie het raadt mag een nieuwe posten. Misschien doe ik wel eens mee. Trouwens de auto, dat eh.... Ik ben vergeten welke het was :$ Maar het is geen Jester of elegy want die nummerlaten komen niet overeen met die op het plaatje. Dus als je denkt dat je weet welke auto het is, kijk dan eerst in SA of het nummerbord overeen komt, dan kunnen jullie verder. Nog veel plezier jongens! maar de nummerplaten zijn altijd anders!! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 nee hoor dezelfde auto heeft altijd dezelfde nummerplaat, pak maar eens een auto, zoek daar precies dezelfde van en kijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.